IVF oktober 2015
Testade negativt som jag trodde. :( kan starta igen i november så det är bara vänta in nästa mens.
Hoppas ni får plus i tråden!
Testade negativt som jag trodde. :( kan starta igen i november så det är bara vänta in nästa mens.
Hoppas ni får plus i tråden!
Klickade just hem 20 test... Priset skiljde så lite mellan 10 och 20 att jag lika gärna kunde slå till. Förhoppningsvis behöver jag inte använda alla! :)
Är på rd 11 och kunde inte hålla mig längre från att testa. Det blev positivt! Två tydliga streck! :)
Min klinik har som sagt RD 18 som TD. För mig blir det BIM +9. Rätt stor skillnad :p
Jag kissar som sagt redan på hcgstickor. I söndags (dagen efter pregnyl) var det ett svagt positivt, tydligare i måndags och ännu lite tydligare idag men det borde plana ut snart.
Inga besked från RPC idag och min journal är inte uppdaterad så jag har ingen aning om hur många ägg det blev eller hur många om ens några blev befruktade. Trist inställning av RPC att inte höra av sig idag, tycker jag.
Skatten12: Har tagit gravidvitaminer (hade sådana hemma redan och tänkte att det inte kan skada), dricker fortfarande kaffe men inte mer än 1-2 koppar per dag. Försökt undvika alla värktabletter, bara tagit alvedon någon gång jag hade väldigt svår huvudvärk. Och självklart inget nikotin eller alkohol. Nu visade det sig att jag är gravid så nu blir det förstås mer fokus på mat och livsstil. :)
Grattis !! Va underbart :)! Vilken rd plussa du på? Med ?:) så underbart !!
försökt läsa mig till men det är lite tvistade meningar...när fäster embryot..på vilken dag?
fick som sagt tillbax två 3 dagars odlade en 8 cellig och en 10cellig...
Försöker leva på som vanligt men tankarna maler ju ganska friskt...oj kan det ha påverkat...oj vänta nu är det farligt tro?....
dricker i vanliga fall mycket kaffe...slutade tvärt när de satte in embryonen
hur gör ni med omgivningen? är ni öppna med vad som händer i ert liv?
Zamira: Stort grattis! Vad roligt! Vilket blir din bf?
Testade på rd 11 och fick ett hyfsat stark streck fastän det var kväll. På tisdag är min riktiga testdag och då ska vi boka tid för vul. Längtar! :)