IVF oktober 2015
Både LH och HCG är helt blanka, så det känns inte som att det blev något det här gången. Visserligen "bara" RD8 men det är ju Äl + 11 och då har jag plussat tydligt med de spontana graviditeterna.
Både LH och HCG är helt blanka, så det känns inte som att det blev något det här gången. Visserligen "bara" RD8 men det är ju Äl + 11 och då har jag plussat tydligt med de spontana graviditeterna.
Mitt idag var det en liten ljusrosa blödning, nu ikväll en liten klarröd... Hur gör jag?
Tack för nr!!!!
Verkar som om det varierar en hel del mellan den TD som sätts. Min är satt till RD 13 och då är det ändå 3 dgr innan beräknad menstruationsstart.
Vad har ni andra för TD?
Det här har tyvärr inte varit småblödningar :(
Ni som haft kort protokoll, hur många sprutdagar hade ni?
1 gång Elonva (långtidsverkande) och 5 eller 6 dagar menopur.
Ok låter bra hoppas att det inte blir så många dagar för mig jeller
I UK söver man vid äggplock, det tycker jag vore bättre.
Trodde inte heller man kunde se nåt nu. Kliniken sa att jag skulle ringa min hemortsläkare för ultraljud och han bokade in mig idag.... Nu mår jag ju skit
Har fått en ny tid den 11/11 men med tanke på att du fått den 19 så känns ju även det tidigt :(
Rd13, negativt och mens.
FET1 igår från oktober-plocket.
Har plussat på min FET. Hoppas det stannar kvar.
Åh, stort stort grattis!! September/oktober-bebis som gäller då?
Missfall (igen). Så mina tre embryon kommer räcka till typ ett halvårs försökande.
Fick i tisdags tillbaka mitt sista ägg från plocket i oktober. Går inte snabbt precis.
Gjorde nytt äggplock 29/6 som gav 6 ägg. Flera befruktades men i slutändan blev det ett tillbaka och inget till frysen. Har plussat idag på RD7 (med blasto) men det är tredje gången i år, så jag gör inte frivolter. Kanske om den är kvar ända fram till testdag den här gången.