• lwa

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hejsan ,

Har precis plussat med våran lilla 4a

Först var vi hemskt osäkra på hur vi skulle göra då vi har väldigt tätt mellan våra barn

Har två pojkar och en flicka födda 2011, 2013 och 2014

Men nu ser vi fram emot detta men är lite orolig över vad alla ska säga ..

Då allt är väldigt hemligt än , vill berätta för allt och alla men måste lugna mig å se så detta går vägen först ,

4 an kommer komma i början på juni mitt i bygge av hus ..

Detta är väldigt oplanerat ( som alla vår barn varit )

Det räcker tydligen med en gång oskyddat så blir det bebis ( å det har de gjort med alla mina graviditeter )

Dock så mår jag väldigt bra , väntar bara på att jag ska börja känna av rygg och fogar ..

Vill gärna hänga här med er och prata om allt :)

• lwa

Tack :)

Precis så känner jag oxå.. Det var inte såna grattis rop nu när 3an kom så vi får se hur många som sätter kaffet i halsen nu när 4 an kommer

Ja det är jättekul med hus :) vi har ett litet på 78 kvadrat som Vi hyrt Men köpt loss det för ett år sedan så nu måste vi bygga ut ,

Inte så roligt å bo i ett bygge med 4 små men men , hellre de än å bo i lägenhet . Kommer ta lång tid bara då min man är snickare å ska göra allt själv så det blir kvällar och helger .

Men de blir nog bra när det är klart :)

• lwa

Tack :)

Precis så känner jag oxå.. Det var inte såna grattis rop nu när 3an kom så vi får se hur många som sätter kaffet i halsen nu när 4 an kommer

Ja det är jättekul med hus :) vi har ett litet på 78 kvadrat som Vi hyrt Men köpt loss det för ett år sedan så nu måste vi bygga ut ,

Inte så roligt å bo i ett bygge med 4 små men men , hellre de än å bo i lägenhet . Kommer ta lång tid bara då min man är snickare å ska göra allt själv så det blir kvällar och helger .

Men de blir nog bra när det är klart :)

• lwa

V 5+0 mår illa mest på morgon och kväll , och när jag är hungrig , magen är svälld och jag börjar redan känna av bäckenet , har haft hemska problem dem 2 senaste grav, å med 3 an vart det kryckor , har även haft problem mellan graviditeterna men jag har ju mina graviditeter så täta .

Känns så konstigt och overkligt att vi ska bli en till i familjen ..

Når ska man berätta för barnen ? Mina är 4, snart 3 och snart 1 så det går ju inte att säga att dem inte får berätta för någon .. Dem tycker det är konstigt att mamma är så trött och spyr lite då å då ...

Ser att flera pratar om att kolla kön , jag har inte kollat med mina 3 men denna gång är jag lite sugen på å göra det .. Men frågan är om jag kommer ångra mig ?

Trevlig helg allihopa :)

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!