• Mamma30

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

4barn skulle jag också vilja ha! Försöker med trean nu! Sen kanske 4:an kommer inom 2-3år! Hoppas kan man ju! Men kroppen lever ju sitt egna lilla liv, så vi får se vad den känner för helt enkelt!

Lycka till alla ni som väntar!! <3

• Mamma30

Gör det! Man måste tänka på sig själv faktiskt!

Lizz85 skrev 2015-10-22 12:15:48 följande:

Jobbat heltid ja... Men undra om jag måste sjukskriva mig/få en sjukskrivning, för jag är såååååå trött slut mår illa och har jätte ont i höfterna ischias samt foglossning som gör fruktansvärt ont. Idag hade jag velat ligga Hemma och tycka synd om mig själv så illa är det...

Känns inte ok...

Jobbar ju på förskola med småbarn och vi har dessvärre få vikarier vilket också gör sitt. Jag biter ihop och jobbar.... Men jag tror jag måste känna mig besegrad. Jag orkar inte något mera!

Jag kan.ju inte köra slut på mig redan nu är ju endast i vecka 11+1...

• Mamma30

Fy vad tråkigt! Beklagar! <3

MeSaga skrev 2015-10-24 22:02:06 följande:

Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.

• Mamma30

Det kommer att gå fint!

Jag kunde känna 2/an i v 11 också! plus Min lillebror som var här på besök kunde också känna så tidigt på min mage!

Lycka till med allt och försök vila! Ev.sjukskriv dig?!

Kram

Lizz85 skrev 2015-10-24 22:02:42 följande:

Välkommen ni nya!

Ja detta med att må illa från morgon till kväll har jag gjort sen innan plusset och gör det än.. Idag har det varit jobbigt. Ska till barnmorskan på måndag och måste ta upp det då.

Har dessutom haft ont i höfterna och det har typ ilat i murran om jag gått ett stått upp och bära minstingen är en pina!!!

Ligga går relativt bra det enda är att vänster ben domnar och smärtar... Vilka krämpor man kan ha alltså.. Just nu känner jag lite, Vad har jag gett mig in på... Hade jag vetat detta hade jag nog väntat med fyran

Idag har jag även känt lite fladder i magen. Känns tidigt att känna bebis redan. Men känner igen det så... Vecka 11+3.. Kan det verkligen stämma!?

Sen har jag ett till problem som inte är så jätte farligt men jag har massor med AKNE! Har ALDRIG haft problem med detta tidigare men nu.. Har MASSOR!

Och dem sätter sig gärna vid ögonbrynen!

• Mamma30

Ja precis!

Jag hade mkt foglossningar andra graviditeten med! Riktigt ont! Du gör helt rätt att sjukskriva dig och tänka på dig själv och bebisen nu!

Lizz85 skrev 2015-10-25 07:30:49 följande:

Okej kände trean i vecka 13. Men då vet jag att fladdret är bebisen..

Jo kommer nog sjukskriva mig så jag får vila upp mig och hoppas allt släpper snart.. Dem vet på jobbet hur jobbigt jag har det... Är glad vi berättat..

MeSaga: beklagar verkligen! <3

• Mamma30

Håller med! Å vad jag lider med er! Sånt får inte hända bara! <3

RobzMarley skrev 2015-10-25 17:24:13 följande:

Men fy!! Jag beklagar verkligen. Ta hand om dig.

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!