FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Får man hoppa med här? Testade positivt idag och har BF 4/7 Blir mitt fjärde och min sambos första barn
Får man hoppa med här? Testade positivt idag och har BF 4/7 Blir mitt fjärde och min sambos första barn
Tack! Haha ja äntligen kan man lugnt säga. Han gå på ett besök på fertilitetskliniken tom
Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.
Välkommen ni nya!
Ja detta med att må illa från morgon till kväll har jag gjort sen innan plusset och gör det än.. Idag har det varit jobbigt. Ska till barnmorskan på måndag och måste ta upp det då.
Har dessutom haft ont i höfterna och det har typ ilat i murran om jag gått ett stått upp och bära minstingen är en pina!!!
Ligga går relativt bra det enda är att vänster ben domnar och smärtar... Vilka krämpor man kan ha alltså.. Just nu känner jag lite, Vad har jag gett mig in på... Hade jag vetat detta hade jag nog väntat med fyran
Idag har jag även känt lite fladder i magen. Känns tidigt att känna bebis redan. Men känner igen det så... Vecka 11+3.. Kan det verkligen stämma!?
Sen har jag ett till problem som inte är så jätte farligt men jag har massor med AKNE! Har ALDRIG haft problem med detta tidigare men nu.. Har MASSOR!
Och dem sätter sig gärna vid ögonbrynen!
Hahaha vi plussade igår och idag sitter vi och funderar över hur man ska göra med bil. Har ni andra köpt/planerar köpa 7-sits? Vi provkörde en 7sitsig när vi bytte bil i januari men det kändes så stort och klumpigt och vi åker typ aldrig bil hela familjen så frågan är om vi verkligen kommer behöva en.
Vi kör en corolla verso dock funderar jag på vagn. Vi kommer ha 6 säten när vi åker allesammans vilket inte blir ofta. Sambon har egen bil. :)
Det löste sig automatiskt Vi har precis börjat gå på en privat fertilitetsklinik (mkt effektivt, blev gravid efter inskrivningssamtalet ). Ringde och avbokade nästa undersökning och då frågade de om jag ville ha ett inskrivningssamtal på deras MVC istället sen fick man ett VUL i vecka 8-9också Jätteskönt att få gå kvar hos dem
Åh i dag har jag så fruktansvärt ont i ländryggen, det molar och sticker nu efter några timmars jobb.
Hoppas foglossning en håller sig långt borta länge, vill inte ha den så tidigt denna gången. :-/
länder ni av något ännu?
Fick lergigan comp utskrivet igår och har ätit idag. Tyvärr tycker jag dem inte hjälper. Mår fortfarande illa och har halsbränna.. Så nu sjukskrev jag mig imorgon och på torsdag få se om jag kan jobba fredag.. Vi har alldeles för lite vikarier för att jag ska känna att jag kan vara hemma. Dessutom jobbar jag på mina barns förskola. Känns hemskt vara hemma men har varit en pina att jobba idag.. Mått illa varit orkeslös och inte på humör. Känner inte igen mig själv. Så måste sätta mig själv i centrum nu.. Tänka på mig!
Har dessutom börjat få ont i vaderna så har Beställt hem stödstrumpor.
Har gått med stödbälte hela dagen vilket varit skönt men direkt jag tog av mig det kom smärtan och ilningar nere vid troskanten.
Vi har också börjat fundera på större bil.
Men blir nog ingen ännu..
Kan nog hoppa ur denna tråd nu. Jag började blöda i morse lite grann och det har fortsatt under hela dagen. Hoppas verkligen inte att det tar 10månader att bli gravid igen för då skiter jag i allt vad barn heter
Jo man blir riktigt trött av dem. Vet inte om dem börjat ta men har ätit middag idag. Inte mycket men mer än igår.. Och jag mår inte illa nu är bara trött och slut...
Kanske det vänder!?
Vanilla ice Queen: Nej vad tråkigt. Men kan ju också bara vara en ofarlig blödning? Vissa kan ju faktiskt blöda utan att det är något med fostret! <3
Nu har det kommit klumpar så nu är det verkligen kört. Jag hoppas att jag kan komma tillbaka med ett augusti-BF ist