• Niyoh81

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej. Tänkte att ja kunde kanske få hoppa in är. Väntar mitt 4:e barn men första med min man.

Har 3 söner sen tidigare som är född -07, -09 och -10.

Första är född i v.42

Andra på BF

Tredje i v.31+6

Nu är denna plutt beräknad till 2 juli så gick in i v.17 idag.

Flyttar till Sundsvall i feb så om nån bor där så hojta till :)

Ska på inskrivning då plus rul samma dag.

Lite om mig :)

• Niyoh81

Tänkte kunde va kul å dela med sig av sina magar :)

Min mage är minst denna gång :)
  • Niyoh81
    Bibi84 skrev 2016-01-24 22:46:54 följande:

Imorgon ska jag på ett nytt ul, dvs. den för att sätta bf datum. Blir interessant vad han säger, så får vi se om vi ska ha extra undersökningar för tappen pga. vattenavgång i v. 31 med nr 2. Många undersökningar med nr 3, hoppas att jag slipper nu eftersom jag hade vanlig grav. med nr 3.

Ska bli spännande att kolla könet också, klarar inte av att vänta. Har en känsla på en tjej, men man vet inte.

Har ni gått upp mycket? jag gick upp en del med dom andra graviditeterna...men med denna så har jag bara gått upp ca 3-4 kg. väldigt ovanligt för min del.

Vilken vecka är du i nu. Hade oxå vattenavgång i v.31 med min sista. Blev sen igångsatt pga av infektion som sluta med akut kjejsarsnitt eftersom de försökte få igång förlossningen i 3 dagar. Fick min son i v.31+6.

Har blivit stoppad med alla 3 runt vecka 30-31.

Så ja är lite orolig att de ska bli nå liknande denna gång.

Har gått ner 3 kg sen ja var till BM i v.12.

Min mage i v.16 till vänster och idag i v.18 till höger

• Niyoh81
    Bibi84 skrev 2016-01-25 11:59:39 följande:

är i v. 18+4 nu, eller 22+4 enligt sista mens. hahaha...men tippar att jag måste gå utifrån att jag är i v. 18+4 eftersom det är det dom antagligen kommer sätta bf utifrån ul. Men vi får se vad dom säger idag.

Låg inne på sjukhuset i 3 veckor, till vecka 34+0 och blev igångsatt då.

Idag har jag et BRA trykk nedest i magen, känns som mensvärk, men tänker väl att det är livmodern som växer. Har haft det hela dagen idag faktiskt, hela tiden.

Kanske det också är för att jag är AP hård i magen (sorry). tidigare när jag har varit det så har jag inte haft ont där nede men längre upp.

apropå växande boobies! mina går alltid från C till F VARJE gång.... det tycker jag är skitjobbigt! och då är även F på toppen. går inte tillbaka för jag slutat amma.

Ok.spännande och se va de säger. Å va mysigt å få se bäbis igen. Måste vänta 2 v till innan rul.

Ahh ok. Hur stor var bebisen då när den föddes?

Har både idag och igår haft kramp i magen typ som mjälltugg..skit jobbigt.

Haha jag har F innan grav så de ska bli spännande å se vilka meloner ja får denna gång. Har alltid gått upp 2 till 3 storlekar på boobsen under grav och amningen.
  • Niyoh81

Hej alla. Hoppas ni haft en bra helg fastän några av er är förkylda. Åkte på en ordentlig förkylning nu i torsdags med halsont, nästäppa och en jobbig hosta.

Flyttade även i torsdags så denna helg och vecka har inneburit endel lyftande av kartonger :/ så nu har man ett förstört bäcken å foglossningar frn h-vete.

Nån här som bor i Sundsvall? Flyttat hit precis.

Gick in i v.20 idag så i morgon är de inskrivning och rul som gäller.. då får vi se va som gömmer sig där inne. Hoppas på att bli flyttar år rätt håll å bf blir i slutet av juni ist för 2:a juli :)

• Niyoh81
    RobzMarley skrev 2016-02-08 08:34:26 följande:

Ja dessa sjukor nu. Jag åkte på influensa. En rejäl sådan. Låg över en vecka och är fortfarande kass o hostar så jag typ kräks. Var hemma hela förra veckan och tog idag också. Läkaren skrev intyg fram till fre. Men jag måste tillbaka de går på knäna där. Har missat så mkt. 11 utv samtal,,, ångest.

Sen kom sonen från skolan i torsdags kräksjuka. Jag blev bara kass i magen.

Men huvva. Lät mindre roligt :( hoppas sonen mår bättre och ni andra slipper de.

Ja jag hostar oxå nästan så ja spyr. Hostar så långt ner så ja rent av känner blodsmak

Jobbar du som lärare?
  • Niyoh81

Hur mycket har era magar vuxit? Lite kul å se :) har än inte gått upp nå. Men de lär ja göra :)
  • Niyoh81

Tryck på välj filer Zoey83. Men ja kunde bara lägga upp när ja bytte till mobil verson

• Niyoh81

Hej alla goa mammor å bebisar :)

Snart går ja in i v.22 å våran lilla pojke buffar å sparkar som bara den.

Känner av fogarna endel men nu i veckan har ja börjat träna igen på gymmet. Så himla skönt så 5 dagar har ja och min man varit å lyft skrot :)

Tänkte träna sålänge som ja kan.

Har varit super jobbigt att gå från att träna minst 5-6 drar i vecka till inget i flera månader. Men ny är min kropp härligt mör :) någob fler som tränar?

Ha en super helg

• Niyoh81

Hej brudar.

Har i helgen haft väldigt mycket kramper i magen. Hela magen blir som en boll. Inte skönt. Märker att ja nu bara behöver börja gå lite så kommer kramperna. Sen även endel tryck neråt å mensvärk. Går in i v.23 på tisdag.

Ska till BM veckan efter påsklovet. Då blir de mätning av magen. :)

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!