Inlägg från: 1900920802 |Visa alla inlägg
  • 1900920802

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej! Jag vet inte var mitt inlägg passar att kastas in någonstans, vill bara ha något slags svar på mina funderingar just nu å hoppas att någon kan svara vad ni tror. Är ni gravid för 4 gången så har ni en del erfarenheter å hoppas ni kan svara!

nu har jag haft starka positiva gravtest sen den 14 februari. har tagit ca 20 positiva tester!, nu är dom svagare sen 3 dagar tillbaka men tydliga endå och min mens har plötsligt dykt upp IDAG SAMMA datum som den alltid kommer. Jag är i v 5 enligt mina beräkningar.

Jag har vanlig mensvärk å blöder som vanligt när man har mens. Men vad är de som händer? Får man lägre hcg om man är gravid trots mens eller har ja ett missfall som åker ut med mensen just nu? Någon som varit med om samma? Jag är så himla förvirrad å hoppas NÅGON kan svara.

Vi har försökt fått barn i upp till ett år, har äntligen fått tid på en fertilitetsmottagning 3 mars (om 2 dar) som vi ska på endå eftersom allt verkar så konstigt endå nu.

• 1900920802
    Bibi84 skrev 2016-03-01 12:28:30 följande:

är väldigt likt det som hände mig nu, jag kände av att jag var gravid, fikk dock "mens" två dagar innan bm, fick positivt svar 5 dagar efter första mens dag. När jag var på kontroll så visade det sig att jag var en månad i skillnad, dvs. jag fick nog missfall utan att veta om det och blev gravid rett efter. Jag trodde att jag var i v. 18, men så var jag i v. 14 enligt ul. Men dom gör väl ul/vul på fertilitetsmottagningen och då kan dom kanske se vad som ev. har hänt.

Lycka till!

Jaa jag hoppas de är samma för mig som för dig! Man har sån lust att åka till akuten nu å göra ett VUL å säga att man har ondare i magen så jag får nåt innanför pannbenet! Har inte ork å vänta 2 dagar tills vi ska dit. Vill veta nuu! Tror jag klär på mig å sticker dit nu! Är de missfall på g så lär man ju tvunget få veta direkt å inte gå å oroa sig
  • 1900920802

Hej! Hoppas ok jag frågar här!

Hur många dagar innan bim plussa ni? Jag hade äl enligt läkaren 13 maj ungefär (13 dar sen äl)

körde med letrozole första kuren!

Jag ska ha mens om 5 - 6 dagar! Har senaste dagarna känt av trötthet! tog ett gravtest igår å idag för å se om jag ser något smått.. tvärnegativt.

Är det kört den här månaden nu eller hur många dar efter äl eller innan bim plussade ni?

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!