Inlägg från: Femblirsex |Visa alla inlägg
  • Femblirsex

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!! Åh vad roligt att jag hitta hot ???? Nu väntar jag nr 4 i december men känner mig lite ensam i att ha fyra ????

Jag är i liknade sits som ts mina två stora -07 och -09 har en annan pappa o bot hos oss varannan vecka. Sen har vi en liten tjej -15 :) o nu kommer då nr 4 och det här

Är sista!! ????

Är det några som fått? Hur har det gått för er? Hur går vardagen ihop?

• Femblirsex

Tack ska ni ha ???? Är beräknad till 18/12 men två av mina barn är födda i v 38 så hoppas på det nu med ????

Vi har inte berättar för familjen ännu.. Fick kommentarer när jag väntande nr 3, som tex, ska du befolka jorden själv? Osv.. Hur reagerade familj o vänner när ni berättade att ni väntade nr 4?

• Femblirsex

Tack för era svar!

Vår 3:a var också oplanerad, jag åt p-piller och började må illa dygnet runt, trodde det var stress, vi testade och det var ett tydligt plus! Jag o min pojkvän hade bara varit ett par i 7 månader, men vi var säkra på varandra och vi blev överlyckliga! Konstigt nog blev inte vår omgivning förvånade.

Nu med nr 4 så är det planerat och vi har försökt ett tag. I september förra året fick vi ett utomkvedshavandeskap och jag fick operera bort en äggledare, sen dess var det lite svårare att bli gravid. Men nu är magen redan rund och vi har sett att hjärtat slår där inne.

Okej, inga mera smileys, tack!

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!