• Moneal

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

RobzMarley skrev 2016-04-12 20:18:47 följande:

Oj vad ni skrivit!!

Det närmar sig nu alltså!! Känns galet! Går in i vecka 35 imorgon.

Fick sjukskrivningen godkänd av fk. Men jobbar 75% änsålängeZ men snart måste jag bog gå ner mer

så skönt!!! grattis

jag vill oxå var i vecka 35 haha, gick in i vecka 31 I dag :)

hur förbereder ni inför bebis?

pysslar ni något kul?

För en månad sedan bestämde jag mig för att börja virka (lära mig) och nu är jag fast

Här är lite jag gjort än så länge, tänk på att jag är nybörjare så allt ser kanske inte 100 ut.

• Moneal

Tack så jätte mycket!

Här även gjort ett babynest, ett gosedjur, en snutt filt och ett par byxor (filten, byxorna och nested är sytt på maskin)

Skulle vilja bli bättre på att sy kläder.

Just nu knåpar jag på en sänghimmel :)

Det är väldigt kul och avslappnande att ha något att göra och prova nya saker, så har jag inget tyg eller garn vet jag inte vart jag ska ta vägen riktigt haha.

• Moneal
    RobzMarley skrev 2016-04-13 19:43:14 följande:

Jag stickade två babyfiltar i ull. Sån giant knitt.

Ja men visst! Det gjorde du ja, har du någon bild? :)
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2016-04-15 11:30:35 följande:

var på tul igår i vecka 31+5 och bebis låg precis under mitten kurvan enligt läkaen som gjorde tul. och allt annat såg bra ut :) 

men han sa inga % om det låg på plus eller minus. 

nån mer som varit på tul runt denna vecka o hur mkt vägde eran bebis?

Jag var på tul i 28+ då låg hon på +11% och vägde ca 1500g.

Hon låg på strecket över medel, mitt SF är på översta kurvan.

Skönt att allt såg bra ut!
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2016-04-15 17:15:58 följande:

Inte gjort tul denna graviditet. Minns inte hur det var m de andra.

Har en fundering. Jag är sjukskriven 25% nu. Känner nu att det inte går längre o ska ringa läkaren på måndag. Och stanna hemma måndag. Vad händer då? Blir det karens igen?

Ja jag tror det blir ny karens igen.
  • Moneal