FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Fina magar!!
Ni som är sjukskrivna för foglossning. Vad jobbar ni med? Jag var hos läkare i början eller var det mitten av januari och då ville han sjukskriva mig 25-50%, men jag blev så stressad av tanken för det innebär att jag har mindre tid att utföra samma jobb på och dessutom få mindre lön.
Sen pang, fick jag monster influensa och bihåleinflammation. Kan inte minnas att jag varit så sjuk o så länge. Låg två veckor. Helt matt helt slut. Nu mår jag bra igen. Men då hemma fixk jag ju vilat fogarna verkligen. Mer nätterna som var jobbiga så.
Men nu tillbaka på jobb. Fy för. Jobbar 100%. Klasslärare åk fem. Står jag upp för länge gör det ont fram. Och sitter jag ner för mkt fastnar jag o kan knappt komma upp. Strålar och hugger. Får inte med mig höger ben. Skiftar position ofta o växlar mellan bälte o utan. Men det är tungt nu. Lov nästa vecka tack Gud. Sen är det bara tre veckor till påsklovet så jag hoppas att jag kan fixa det för jag har massa utvecklingssamtal jag måste få in. Missade alla när jag var sjuk. Sen om det inte sker ett mirakel o det blir bättre så ska jag ringa läkaren. Intyg är redan skrivet.
Vet ni hur pass svårt det är att fk godkänner sjukskrivning för foglossning sista tiden? Har läst att de många gångerninte beviljar det eftersom de vill att man ska ta av de 60 dagarna man har. Men det vill man ju inte heller..