Inlägg från: Mamacitaa |Visa alla inlägg
  • Mamacitaa

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Niyoh81 skrev 2016-04-28 17:35:27 följande:

Jo men de sa chefen oxå att sitta kan ja göra när de är lugnt på OP.

Vilken vecka är du I. ? Ja foglossning är inte att leka med. Kan ha bra å hips vips så får man tvär ont. :/

Jag går in i vecka 35 imon enligt vissa sidor och på lördag enligt BF; p

Ah men va bra då kommer de gå galant..vilken chans du får :) jag tyckte de va häftigt att få vara på op. Och skulle gärna ta den chansen igen. :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa
    Niyoh81 skrev 2016-04-29 12:07:47 följande:

Ja de ska bli super kul. Längtar massor till måndag. Är inte ofta man säger de....haha. tack så mycket :)Ok...men då har du ju inte alks länge kvar :)

Ja jag är fruktansvärt tacksam att chefen valde mig av alla 30 som sökte. :) så nu kommer ja knipa igen in i de sista. Blir långa dagar..antingen 07.15-16.30 eller 09.30-19.00. Sen låter de oxå som att ja kommer få komma tillbaka nästa år när ja varit mamma ledig.

Lycka till imon på nya jobbet :)
  • Mamacitaa

Äter oxå järntabletter och även min mage är upp och ner.

Men hört om tömningsdags innan fl sätta igång men det ka hända dagar till nån månad innan va jag läst:)

Jag dricker hallonbladaste o får en massa sammandragningar. .Får ni som dricker de oxå så? ?

Hur funkar sex för er ?

Hade sex igår och fick p inverkar som heter duga :/ och så mådde jag sjukt illa... fick till slut ta 2 Alvedon för att kunna sova :(

• Mamacitaa

Jag känner mig inte redo än heller. . Eller jo nu idag när.vi satte ihop syskonvagnen så vill jag ju gärna ha bebis på andra delen men får snällt vänta :)

Men på tisdag väntas operation så bebis får komma i juni som beräknat bara för därför ;)

• Mamacitaa
    RobzMarley skrev 2016-05-05 21:46:52 följande:

Åh vilken fin mage! Nä, inte så stor skillnad? Den t vänster aningen större?

Tack så.mkt :)

Försöker spekulera i hur bebis ligger haha. Känns som magen sjunkit lite men inte mkt.
  • Mamacitaa
    RobzMarley skrev 2016-05-06 08:09:56 följande:

Jaha! Hihi

Min är fixerad men får fortfarande halsbränna och känner fötter högt upp. Han kanske är en lång bebis hihi.

Hur låg bebis sist??

Ja det ka ske han är då om han trycker på sådär ;)hihi

Med huvudet neråt men rörlig ovanför bäckenet. Nu har jag en sån tyngsta mellan benen så därav min fundering om hon sjunkit ner lite mer :)
  • Mamacitaa
    killroy skrev 2016-05-06 08:39:37 följande:

Hej!

Funderar på hur jag ska göra, min bebis (som är fixerad men lite ruckbar i måndags) har knappt rört sig de senaste dagarna. Har en caremaxx doppler hemma så jag har ju hört hjärtljud. Men skrämmer upp mig (säkert helt i onödan) med att det inte är normalt att knappt känna något alls på 1 1/2 dygn. På måndag ska jag in för igångsättning så jag kanske bara ska sluta oroa mig och ändå gå på att jag hört fina jämna hjärtljud.Vad tycker ni?

Tycker du ska ringa fl. Rådfråga me dom. Jag blir nojig när jag inte känt bebis på förmiddagarna som jag brukar o hon verkar slö men dricker jag saft nåt bubbligt el kallt vatten så blir de livat. Och maken pratade med magen o då kom hon oxå igång lite mer. :)
  • Mamacitaa

35 dagar kvar här :)

Va kul med studsmatta,det ska vi oxå köpa fixa snart :D

Opereras ju på tisdag annars hade bebis fått komma typ nu men när är bebis helt fördigbakad ? V37 eller 37+0?

Sånt jag borde veta med 4e barnet men har helt glömt haha..

• Mamacitaa
    killroy skrev 2016-05-06 14:58:27 följande:

Tack för era svar. Men som tur är så kom bebisen allt igång mer under fm och jag har känt av honom vid flera tillfällen.

Om ingen hinner få under helgen så blir det troligtvis jag som blir först ut. På måndag kl 10 har jag tid för igångsättning. Liite smått nervöst nu kan jag lova...Men ska bli så spännande! Lovar att uppdatera er under början av veckan.

Spännande :) Vilken vecka kommer du vara i då?
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!