killroy skrev 2016-05-10 06:05:58 följande:
Ingen bebis ännu...Fick veta efter att ha väntat en stund inne på förlossningen att det var så fullbelagt så de bokade om min tid till onsdagmorgon istället, fast jag skulle ringa in idag (den 10.de) på morgonen och höra hur läget ser ut ifall jag kan komma in redan idag. Just där och då blev vi självklart besvikna men förstår ju att läget är som det är. Nu i efterhand så blir det bättre så här med tanke på barnvakt. Så får se vad som händer i dagarna... funderar bara på om de skickar hem mig imorgon också p.g.a. att det är fullt även då. Känns ju onödigt att fixa barnvakter som behöver ta ledigt från sina jobb och att min man är borta från jobbet OM det nu inte blir igångsättning på flera dagar ändå. Men men det är väl bara att gilla läget...
Fick du tid idag eller hur går det ?:)
Fast vad min svärmor som är bm säger att sex kan reta igång förlossningen men om sperman ska göra verk så ska mannen komma 3 gng inuti kvinnan o de vet inte jag hur många män som orkar; p
Sen måste man ju som sagt vara mogen för att de ska göra.nån verkan oxå. . Så flera faktorer som ska klaffa :)