FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Vi är kvar på BB. Vet inte hur tidigt de släpper en vid snitt. Mitt andra snitt men minns inte rutinerna. Låg dock inne 5 dagar då...
Kan du inte sjukskriva dig de sista veckorna om du inte orkar? Tanken på att jobba heltid nu är ju helt vidrig.. stackars,, Hur har det blivit annars, med dig och din man? är det bra igen?
Alltså, har era bm sagt att om man är öppen 3 cm så har man ingen slempropp kvar? Jag fattar inte....tycker att slemproppen går hela tiden, men om det inte är den, är det massa slemmiga flytningar då eller?
Har varit väldigt trött idag, men inte fått sova något, så blir en lur nu tror jag. Jag har ju många gånger sagt att jag ska njuta ett glas vin, men bara inte varit sugen på det när kvällen kommit, men NU har jag tagit mig ett litet glas vitt och ligger i sängen för att somna lite till en film. hahaha...
Imorgon är det tjejkalas, eller rättaresagt disco för blivande 5 -åringen. Glasskakan och regnbågstårtan är klar, och självaste discokula är på plats och den har vi provat. så kalas kl 11-13 imorgon, så har vi resten av dagen att ta det lugnt på. :) Det bästa är nog att det bara kommer vara 6 tjejer, och så hennes två bröder. Lugnt och härligt kalas.
vad gott det lät med ett glas vin. I teorin iaf, om man inte hade halsbränna :D
Lycka till med kalaset imorgon :)
Jag drog med familjen ut på promenad ikväll, vi behövde komma ut allihop.. Det gick ganska långsamt, jag tycker jag har mer ont i bäckenet igen på sistone..