Inlägg från: Mamacitaa |Visa alla inlägg
  • Mamacitaa

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

lima76 skrev 2016-05-31 15:48:19 följande:

har du blivit igångsatt innan? 

Jag har alltid gått över men kommit igång själv med värkar,. Hoppas på liknande förlopp den här gången, bra om det börjar på morgonen, blir lättare att ordna med barnvakt tänker jag..

Hur gör ni andra med barnen när det är dags att åka in? Vi har ingen given barnvakt men lite olika som kanske kan..

Japp alla 3 gng så hoppet på att de startar av sig självt är ju minimal :(

Vi har inte heller en given barnvakt men maken mor ställer upp när som har hon sagt.. imon kommer mina föräldrar och stannar till lördag så skulle vara bra om bebis vill komma nu när vi har barn vakterna i huset ;)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa

Va kul att få läsa din sida av förlossningen :)

Längtar som en tok efter att det ska starta men har ställt in mig på även en igångsättning då kroppen inte verkar fatta hur en förlossning ska börja av sig självt.. lite trist men så är det.

Njuter de sista av magen o sparkarna :)

• Mamacitaa

Jag undrar oxå när bebis är klar och ser till att kroppen sätter igång en förlossning.

Efter sex igår fick jag grymma förvärkar som jag sen vaknade av flera gng under natten...

Nu på morgonen är de lugnt igen :(

• Mamacitaa

Låter som att han kommer emot never för sådär kan jag oxå känna när bebis rör sig ibland.. hoppar jag eller skriker till för det gör så galet ont:/

• Mamacitaa

Oj läskigt med infektion RobzMarley..hoppas du får komma hem snabbt.

Hur når du Bibi84?

Jag försökte igår men de känns bara mjukt där inne haha ... ska man in rätt långt för och känna ?

En annan gng när jag försökte fick jag bara en massa mensvärk efter.

Dåligt humör har jag med..men jag är bitter för jag varje morgon vaknar utan några känningar ;p Har förvärkar under dagen sen försvinner dom. O jag kan sova bf om 5 dagar men får nog snällt vänta.

• Mamacitaa
    Bibi84 skrev 2016-06-05 22:52:04 följande:

Ja, det är väldigt mjukt där inne, men man ska ganska så långt bak faktiskt. Har haft förvärkar typ sen kl 12,  Gick en lång promenad med mannen för att se om det kunde dra igång något, men icke sa nicke, bara massa toa besök och nu är jag trött i hela kroppen. fortfarande förvärkar, men dom är överlevande och kommer typ var 15 min. sömn är nog det som kroppen behöver just nu. så nu ska jag sova.

:)

va skönt med bf om 5 dagar. 

Tror jag kom ganska långt in idag då. Jag testade..va mkt flytningar och en bit av slemproppen. Ursäkta detaljer ;)

Har en del förvärkar jag med så får hoppas det är positivt.

Känns så galet att det är så.nära nu.. så nyfiken på bebis i magen..va det är för en liten människa där inne :)
  • Mamacitaa

Låter himla skönt och dega hela dagen..här har de varit full rulle.. och snart väntar en behaglig dusch och sen se game of thrones :)

Haha bra att du håller dig sysselsatt ju :)

Jag orkar typ i te..gör allt halvfärdigt..ha är utom disk o så då ;)

Har bm tid om 1v..känns som evigheter. Bf på fredag..tänk om de bara kan sätta igång så man slipper ha ont

• Mamacitaa

Kul att fynda :)

Fick såna värkar av sexet igår och även under natten.. Nu på dagen har det varit en del sd men annars lugnt. .. kroppen spelar en ett spratt varje natt

• Mamacitaa
    anjamila skrev 2016-06-07 21:42:33 följande:

Lägeskontroll idag...vecka 40+4. Förra veckorna var huvudet nedåt. Idag fötter ner och huvud upp. Vändningsförsök imorgon. Skrotunge.:-P

Lycka till :)
  • Mamacitaa

Så man kan gå öppen sådär länge?

Jag önska jag visste om jag var öppen eller ej men bm kollar inte sånt utan då måste jag vända mig till fl. :/ eller försöka själv enligt bm..

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!