Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Lizz85 skrev 2015-09-17 21:28:45 följande:

Hej här kommer jag en tjej på 30 år som plussade för två veckor sedan.

Helt oplanerat. Har tre sen innan födda 09,10,14..

Det enda jobbiga (ursäkta det negativa i gruppen men vet inte vart jag ska vända mig längre) är att sambon är inte alls förtjust i detta... Han tjatar bara om att vi ska göra en abort.... Har dessutom inte berättat för någon om graviditen. Så har ingen alls att bolla med!

Vill så gärna vara glad, men svårt då han tycker som han gör.

Jag har nu verkligen knutit ett band med den lilla krabat som bosatts sig i magen. Vi har pratat om ett fjärde men om några år.

Jag vill behålla inte han. Kanske borde ringa mvc och få prata ut....

Ursäkta det negativa... Hoppas ni andra mår bra!!

Jag har kraftigt illamående och har haft det långt innan jag plussa.. Har även foglossningar och ischias. Jobbigt med tanke på att jag bara är i vecka 7 typ. Beräknad i maj..

Välkommen! Klart du ska ventilera dig!! Det måste kännas jättejobbigt... har ni ringt någon?? Mvc eller liknande.de har ju kurator?

Lika gammal som dig också beräknad i maj .
  • RobzMarley

Här bokar jag mig för vad omvärlden ska säga.

Tänker på vad alla ska säga... Känns inte som de blir lika glada som m kollegan som är 32 och väntar sitt andra i mars. Där var det så självklart att det skulle komma ett till.

Så har det varit var gång jag varit gravid. M killarna var jag 20 och nästan 22. Då var det att jag var för ung. Inte många grattis där. Sen dottern fixk jag tillsammans med en annan pappa än killarnas så då var det ju fel att ha barn m två olika. Sen nu då fjärde. De slutar inte förvånas ungefär... Så känner jag.

• RobzMarley
    Greifing skrev 2015-09-18 09:01:23 följande:

Skit också :/ det går inte..

Ah bild. Den kommer kanske sen. Ibland strular det
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-09-18 19:53:15 följande:

Nu ser jag dom

Jag med!! Superbra stegring ju!!!
  • RobzMarley

Vad tråkigt för er...

Här är mannen glad men sa "adjöss resor och fina bilar" och "tur vi har stort hus för vi kommer få bjuda hem alla hela tiden för vem vill bjuda hem en familj på sex pers?" Haha

• RobzMarley
    Moneal skrev 2015-09-25 20:23:42 följande:

Hej tjejer, smyger in lite här :)

Väntar förmodligen vårat 4:e barn och är beräknad till 25/5 (tror jag) har inte riktigt fattat detta ännu så i huvudet är jag inte gravid ;)

Har 3 flickor sedan innan födda 07,09,14

Så denna gången hejar vi på en pojk kanske ;)

Hej!!!

Glöm inte fb gruppen! Den är anonym!
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-09-27 19:32:11 följande:

jag hoppade ur gruppen på fb. Galet hysteri. folk har inte kommit till v 10 och köper redan barnvagn... Ena är värre den andra. Nej jag får nog återkomma senare till den gruppen om jag ens väljer att gå tillbaka. :)

Tur man har familjeliv

Ja, visst är den lite galen?!! Då är det inte bara jag...
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-09-27 19:47:27 följande:
    Den gruppen jag är med i är nu helt stängd för medlemmar.

Vet än så länge inte vad jag tycker om den.

Finns tydligen 2 en öppen och en låst.
    Jaså?!
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!