FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
jag är hemma med våran 14 månaders dotter..men sova vad är det? jag e rött jag oxå men det är så svårt att sova när hon sover för då vill jag hinna med så mkt :/ dumt egentligen för vilan kommer ju först.
jag är hemma med våran 14 månaders dotter..men sova vad är det? jag e rött jag oxå men det är så svårt att sova när hon sover för då vill jag hinna med så mkt :/ dumt egentligen för vilan kommer ju först.
Hej hej!
Undrar om man får hoppa in här?
Väntar dock inte fjärde barnet, men nummer 5
Gick in i vecka 14 igår och har bf 29 April.
Får man hoppa med här? Testade positivt idag och har BF 4/7 Blir mitt fjärde och min sambos första barn
Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.
Mysigt att ni känner små fladder i magen redan :)
Har ni fått nån mage än?
Jag är jättesvullen denna gng o vet inte hur länge jag kan täcka magen.. båda mina stor flickorna 6 o 5 har frågat om jag väntar bebis för jag annars är rätt smal men vi vill vänta till efter kub :)
Har du testat nötter? Citrondricka? Ingefärsdricka.
Sen finns det ett tuggummi på apoteket som heter calm som ska lindra illamåendet eller samband. Postafen blir man ju super trött av :/
Har blandat ingefära med vatten tyvärr lindrar det ju bara för stunden så får dricka hela tiden.
Ska ta upp mitt illamående imorgon med bm. Får ta mig en sväng på apoteket och se...
Hahaha vi plussade igår och idag sitter vi och funderar över hur man ska göra med bil. Har ni andra köpt/planerar köpa 7-sits? Vi provkörde en 7sitsig när vi bytte bil i januari men det kändes så stort och klumpigt och vi åker typ aldrig bil hela familjen så frågan är om vi verkligen kommer behöva en.
Man kan ringa mvc när man vill :) vet vissa som väntar ända till vecka 12.
Jag ringde vecka 8 o fick tid veckan efter. Har kub den 24 november ..fast kanske beror på vart man bor osv :)
Vi ska flytta till landet o jag hittar inge bra mvc i närheten..är så stressad över de :/ måste byta snart o boka in RUL o allt.
Åh i dag har jag så fruktansvärt ont i ländryggen, det molar och sticker nu efter några timmars jobb.
Hoppas foglossning en håller sig långt borta länge, vill inte ha den så tidigt denna gången. :-/
länder ni av något ännu?