FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha
Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha
Hur är det med dig?? Varit inne och kollat?
Jag ringde gyn o sa att jag var orolig och frågade om man kunde boka VUL. Egentligen inte svarade hon. Men så hade de ett återbud i fm. Så jag fick se bebis! Litet hjärta som slog. Allt såg fint ut. Så säger hon. Här är liten blödning i livmodern men det är normalt... Nojja. Men det såg bra ur och dör vara bara en.
Idag fick jag se en liten boll med hjärtslag
Mätningar var enligt mina egna så det är ju perfekt! Överlycklig!
Var i dag på ul.
och där konstaterade de att graviditeten bara är i vecka 6.
Så antingen så stämmer inte sista mens utan jag hade sen äl eller så har tyvärr graviditeten avstannat.
Ska tillbaka om 2-3 veckor och kolla igen.
Men jag fick en temphöjning 15:e av antar att äl kan ha varit 14:e sep.
Fick ju sedan ett klart + 29:e och 1-2 på digitalt 30:e så kan stämma.
I så fall var de första vara spök :)
Är du i vecka 6 (5+? )
Okej :)
När jag var i vecka 5+3 såg man bara som ett svart hål,ingen klump alls som skulle bli bebis. Men i vecka 6+5 såg man en klump med pickande hjärta.
Bilden du la upp nu se t o att dur slutet på vecka 6. Så jag håller tummarna för ett pickande hjärta på ditt nästa ul =)
Så många veckor innan de för ett nytt?!
Det är säkert bara tidigt.
Hej!
Här är en till som väntar fjärde :)
Jag har aldrig mått illa i mina graviditeter utan alla har sett rätt lika ut. Förutom nu. Nu mår jag illa varje dag. Inte så jag spyr dock. Nån annan som mår helt annorlunda emot tidigare graviditeter?
Sen är jag 35 o kan därför få göra KUB. Nån annan som står inför de valet? Jag är så splittrad o osäker om jag verkligen vill göra de. Funderingar kring KUB?
Jag är nu i vecka 13 enligt sista mens.
/Amanda
Vecka 9 imorgon (8+0)