• Moneal

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

RobzMarley skrev 2015-10-08 18:51:08 följande:

Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha

Ja vi tänkte kolla kön :)
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-09 06:46:40 följande:

Hur är det med dig?? Varit inne och kollat?

kollat vad tänkte du på? :)
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-09 15:11:05 följande:

Jag ringde gyn o sa att jag var orolig och frågade om man kunde boka VUL. Egentligen inte svarade hon. Men så hade de ett återbud i fm. Så jag fick se bebis! Litet hjärta som slog. Allt såg fint ut. Så säger hon. Här är liten blödning i livmodern men det är normalt... Nojja. Men det såg bra ur och dör vara bara en.

okej :)

Nä inga blödningar här inte :)

vad mysigt att få se bebis!! jag vill oxå!! :)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-10-14 14:51:09 följande:

Idag fick jag se en liten boll med hjärtslag

Mätningar var enligt mina egna så det är ju perfekt! Överlycklig!

Åh så underbart!!

vilken vecka? :)
  • Moneal

Var i dag på ul.

och där konstaterade de att graviditeten bara är i vecka 6.

Så antingen så stämmer inte sista mens utan jag hade sen äl eller så har tyvärr graviditeten avstannat.

Ska tillbaka om 2-3 veckor och kolla igen.

Men jag fick en temphöjning 15:e av antar att äl kan ha varit 14:e sep.

Fick ju sedan ett klart + 29:e och 1-2 på digitalt 30:e så kan stämma.

I så fall var de första vara spök :)

• Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-10-15 20:58:19 följande:

Är du i vecka 6 (5+? )

enligt ul sa hon bara 6 inte om det var i vecka 5+ eller 6 hela veckor,tänkte inte på att fråga heller.
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-10-15 21:32:42 följande:

Okej :)

När jag var i vecka 5+3 såg man bara som ett svart hål,ingen klump alls som skulle bli bebis. Men i vecka 6+5 såg man en klump med pickande hjärta.

Bilden du la upp nu se t o att dur slutet på vecka 6. Så jag håller tummarna för ett pickande hjärta på ditt nästa ul =)

Åh jag hoppas det! :)

Enligt läkaren syns inget foster på bilden utan bara hinnsäcken och gulekroppen men var otroligt svårt att se och att hon kanske tyckte sig se ett foster gömma sig, räknar jag från när jag förmodligen hade äl så skulle jag vara i ca vecka 5+5.

Men enligt sista mens skulle jag vara i 8+2.
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-16 06:33:01 följande:

Så många veckor innan de för ett nytt?!

Det är säkert bara tidigt.

Ja det är lång väntan men det är väll för att de verkligen ska se en skillnad, så har jag gått 5 eller 6 veckor nu så är jag ju mellan 8-9 veckor och då borde det synas, gör de fortfarande inte det och inget har vuxit så vet man ju vad som hänt.
  • Moneal
    Mandy80 skrev 2015-10-15 18:15:31 följande:

Hej!

Här är en till som väntar fjärde :)

Jag har aldrig mått illa i mina graviditeter utan alla har sett rätt lika ut. Förutom nu. Nu mår jag illa varje dag. Inte så jag spyr dock. Nån annan som mår helt annorlunda emot tidigare graviditeter?

Sen är jag 35 o kan därför få göra KUB. Nån annan som står inför de valet? Jag är så splittrad o osäker om jag verkligen vill göra de. Funderingar kring KUB?

Jag är nu i vecka 13 enligt sista mens.

/Amanda

Usch!

jag känner av illamående oxå, kan inte äta så fort eller stora mängder vilket resulterar i konstant hunger.

Känns som man har en klump i halsen hela tiden :-/

Här erbjuder de inte KUB alls, sen är jag för ung för att kvala in i alla fall ;) (28 år)

Åh vad skönt att ha gått förbi de " kritiska veckorna" önskar jag vore där oxå, känns inte riktigt på riktigt förens man är förbi vecka 13 :)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-10-15 16:16:37 följande:

Vecka 9 imorgon (8+0)

Åh vad skönt! Jag trodde ju att jag var så långt med men ack så fel jag hade ;-/

får börja om 3 veckor tillbaka ingen hitta :-/
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!