Bibi84 skrev 2016-05-09 09:41:56 följande:
oj, då kanske du är på g dåra, eller får en tidigare fl.
Hör att det är många som får trötthets attacker....samma här. Sover faktiskt dårligt om natten nu, pga. mina andra barn. En som har varit lite orolig i kroppen och den andra som somnade i sin säng kl 17:30 och som sen vaknade och kunde inte sova. både jag och mannen höll på att bli galna. Idag ska vi snacka ordentligt med dottern, då hon faktiskt klarar av att sova i sin säng själv. Den minste pjokken dock får vi ta som det kommer. han brukar sova hela natten i sin säng.
Uggen i kroppen idag också, illa mående. Går ju på min andra pencillin kur mot uvi, och den smakar SKIT! Får se om jag har blivit av uvi när jag ska till bm på onsdag. Ska kolla om hon kan känna om jag är öppen något.
Det jag undrar är....om man får förvärkar som är ganska starka (har ju fått det efter sex på kvällen) har behövt ta alvedon för att kunna sova. Men kan det göra att man mognar? Vad händer om jag inte tar alvedon, kan det starta förlossningen? hmm....många frågor här. hahaha Någon som vet?
Hoppas inte de...e ju bara i v.33 så de hade varit skönt om bebis hade kunnat stanna 3 v till minst :) har inte tid nu..måste ju komma in i ny jobbet lite mer.
lima76 skrev 2016-05-09 12:55:39 följande:
grattis i efterskott!
Läskigt med blod, ska du kolla upp det eller känns det ok ändå?
Ang om sex kan starta förlossningen så har jag ingen aning.. Men när man pratar om färdknäppen inför förlossning så menar ju "experterna" att den lilla mängd prostaglandin som finns i spermier omöjligt är stor nog för att kunna påverka om man inte är mogen iaf.. Så antagligen inte.. (sorry. :) )
Avvaktar lite...har inte blivit nå mer och har ju inga onda sd..får se sen ikväll om de försvunnit