Mamacitaa skrev 2016-05-08 10:29:08 följande:
Ser härligt ut RobzMarley och jättefin mage har du :)
Jag älskar solen men nu sitter jag inte där långa stunder blir så jobbigt pga nästäppa jag har :/
Jag är oxå svullen men det är pga värmen o sen att jag rör mig mkt.. blir så rastlös om jag ska vara still ;)
Tack! Ja, det blir jag med. Pillar i trädgården här. Svullna vrister var kväll. ????
Bibi84 skrev 2016-05-08 18:01:36 följande:
Har också varit ute idag men har inte mått så bra. Illamående och behövt gå på toa. Ligger och degar framför tv nu med lillfisen. Magen jobbar med något, men vad vet jag inte. :(
Så fin mage. :)
Har själv inte skrivit ett fl brev. Gjorde det bara med den första tror jag. Har dock packat ned lite kläder om de skulle börja mitt på natten.
Tråkigt nu när det varit fint väder. Och jobbigt m magen har själv varit kass i magen flera dagar
Mamacitaa skrev 2016-05-08 20:49:17 följande:
Idag har jag tvättat massa bebiskläder. . Känner för och packa BB väskan så den är klar. :)
Sen städade jag ur våran lilla bil och sen städat en massa inne.. helt slut nu men skönt och få lite extra energi nu när solen är framme :)
Imon ska jag till barnmorskan o ska bli spännande o se hur bebis ligger o om hon fixerat sig el inte.. säkert inte ;p
Men prata man inte om förlossningen nu så dom skriver in allt direkt i fl journalen el vad man ska kalla de hos bm ?:)
Jag är också igång här. Mår bättre då faktiskt.
Skönt att få det gjort!
Precis, bm skriver in i journalen så de ser ju sen på fl. Spännande se hur hon ligger. Har de andra varit fixerade?