FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Jo, visst är det så också, jag menar nog mest känslan av lättnad, att det är över och allt har gått bra.. Fast duscharna i krstd har varit rätt ok också..
det sved för mig med efter första dottern så den där handduschen minns jag med.. Jag gick sönder på en slemhinna, behövde inte sys men fy vad det gjorde ont, både under krystningen och sen när man skulle kissa de första två veckorna eller så, sved som attans..jag sover som allra bäst tidigt på morgonen, typ när man måste gå upp för att köra barnen till skolan.. tar väl så lång tid att slappna av ordentligt för att hamna i djupsömn. Får jag somna om då istället för att gå upp är det såå skönt..
Tror söndag skulle vädret vända (här iaf) och dippa ner till typ 11 grader igen.. :( Hoppas solen skiner på österlen iaf..
gGud usch ja. Om man kunde få sova då minsann. Då ska alla upp o iväg ja. Min näst äldste säger till den yngsta var dg ungefär "inatt kan bebisen komma" osv osv. Lika besvikna var morgon.
Ja, molnigt här med ser det ut som. Då var den lilla försommaren över :(...
Usch, känner dock inte för besök imorgon. Sa d t mannen igår. Mkt jobbigare för mig om de kommer o vi ska va inomhus. Då sätter städmanin igång hos mig och jag ligger på knäna liksom. Plus man vill fixa mat o fika osv.