Bibi84 skrev 2016-05-18 08:34:01 följande:
såg att mitt svar på det du skrev hamnade inne i citatet. hahaha... så spännande. Du måste ju bara berätta hur det går. :)
Jag har kommit på nu, bättre sent än aldrig, att man känner ju ALLT vad som händer med kroppen nu med nr 4. Alltså, när man har lite mensvärk och behöver gå på toa 3 gånger på 1 timma så är det helt normalt när huvudet sjunker ännu längre ned i bäckenet. hahaha... Jag kommer nog ha lite förvärkar, sd och mensvärk, en del toa besök flera veckor innan fl. Har faktiskt känt efter när jag har duschat, och kan känna huvudet på insidan av livmoderväggen. Behöver inte känna så himla långt in för att känna. Någon mer som har känt efter?
Så märkligt! Haha
Ja, jag ska rapportera! Lite slem igår och lite slem idag. Så kanske ngn bit av slemproppen. Stor skillnad mot de rinnande flytningarna jag haft de senaste tio veckorna. Så kanske. Men störigt för det kan ju dröja två veckor till och tom ombildas. Typiskt haha
Kan hålla med om att man verkligen känner mer nu. Säkert att man känner igen. Men jag minns så dåligt hur der t varit med de andra sista veckorna.
Jag känner också efter. Lättast i duschen. Känner också huvudet väldigt direkt. Det är inte lång bit ut de ska allså! Häftigt!
Ska iaf be mannen om en till färdknäpp ikväll haha tror inte han blir ledsen.