FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Fick du en ny hinnsvepning? Förstår din fru rationella om de bara satt igång innan..förväntar man sig ju samma även denna gng.
Enligt min bm fmåste jag gå via läkaren där för att få en.för min gör inte en :/ Jag undrar om tappen blir påverkad av alla förvärkar.
Har haft mensvärk i ryggen och ilande där nere när jag är uppe o går. Små blödning under dagen. Och magen körde igång sprang på toa tre ggr. Vet inte om det var därför eller vara ren tillfällighet.
Mina förvärkarnaom jag haft innan i veckan visade sig bara ha varit pinvärkar.. Tappen oförändrad sen förra veckan...
Hej!! Åh vad roligt att jag hitta hot ???? Nu väntar jag nr 4 i december men känner mig lite ensam i att ha fyra ????
Jag är i liknade sits som ts mina två stora -07 och -09 har en annan pappa o bot hos oss varannan vecka. Sen har vi en liten tjej -15 :) o nu kommer då nr 4 och det här
Är sista!! ????
Är det några som fått? Hur har det gått för er? Hur går vardagen ihop?
Funderar på om bebis vänt sig till tvärläge igen...
Ännu mer irriterad nu på läkaren som viftade bort min oro. Jag ville gärna ha diskuterat... När vi visste att han låg på tvären så skulle jag ju lägga mig ner och ringa ambulans om vattnet gick...jag har jättesvårt att känna skillnad på rumpa/huvud osv så jag kan ju inte vara helt säker på läget...faktiskt.
Och om jag får värkar och kommer in och bebis ligger fel...vad vi gör vi då? Tar de fram kniven direkt? Lite irriterad...det jag fick var en ny tid till obestretiska på måndag...och så har jag ju tid hos bm imorgon.
Ja ja,,,har han vänt sig så kan han ju vända sig några gånger till...