• Niyoh81

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

lima76 skrev 2016-05-16 09:09:41 följande:

usch livmoderinflammation låter inte alls kul..  vad läskigt! Vilken vecka är du i? 

Går in i v.34 i morgon
  • Niyoh81

Är helt förstörd inombords.

Igår sa min man att han vill skiljas och allt pga ett missförstånd. Där han anklagar mig för saker som ja inte ens har gjort.

Idag när ja kom hem hade han varit och hämtat hem papper. På gemensam skilsmässa..som han fyllt i och även att han inte vill ha nån betänketid heller. Jag vill inte skilja mig :(

Sen säger han även att vår som som ja bär inte är hans. Vill göra ett faderskapstest men vägrar ansöka om de. Ja VET att de är hans. Om han inte gör ett så blir han väl automatiskt pappan när vi är gifta?

Gått in i v.34 nu och är så oerhört ledsen och sårad. Min värld har vänts upp å ner och vet inte vad ja ska göra. :( kan inte förstå att han gör såhär mot mig precyd innan bebis är född.

Har flyttat till en ny stad för 3 mån sen å ja kommerväl få föda helt själv. Har sån panik och oro över allt :(

• Niyoh81

Förstår inte hur han kan göra såhär mot mig :( inte lätt å prata med nån som behandlar en som luft.

Får panik när ja tänker på att ja kommer bli helt själv sista tiden och även va på fl sj. Känner ingen här Heller. ..vill bara dö inombords

• Niyoh81

Självklart vill inte ja skriva på nå papper. Han har hämtat papper om gemensam skilsmässa och kryssat i ingen betänketid. Jag har inte varken gått med på eller skrivit på nå.

Sagt åt han att man får betänketid men han säger att de inte stämmer.

Sen säger han att han kan göra faderskap test men kommer inte själv ansöka om de. Kollat upp å de kostar 1000 kr. Men ja kommer inte ansöka eftersom jag vet att vår son är hans till 110%

Hela dagen har varit kaos inombords...gråtit konstant och känner att mitt hjärta har gått i tusen bitar. Är så sårad...trodde han verkligen älskade mig och sin son...men tydligen inte för då gör man inte såhär :(

• Niyoh81
    lima76 skrev 2016-05-21 17:17:52 följande:

Är många som skrivit om tömningsdagen här inne :) Jag hade också ett par sådana dagar. Tror det är ett tecken på att det närmar sig men inte nödvändigtvis dags precis än utan kan nog vara att man har diarre i omgångar de sista veckorna..Tycker så synd om dig. Har du någon du kan prata/söka stöd hos?

Ingen där ja bor men en kompis.

Idag fick ja veta att när de är dax så får ja ta bussen in eller en taxi eftersom min man kommer inte följa med. Plus att ja från och med nu får klara mig sj :(
  • Niyoh81

Igår så pratade vi ut. Sa precis vad ja kände och tycktr om allt som varit i helgen. Såg på honom att han skämdes masssor. Bad om ursäkt och sa att de aldrig skulle upprepas igen. Sa även att just nu är min tillit väldigt lågt och han har mycket att bevisa framöver. Krävde oxå att ett faderskapstest ska göra enbart för att ha på papper om han skulle säga nå annat. Idag har han varit väldigt kärleksfull och omtänksam.

Är fortfarande väldigt sårad över hans beteende om kommer ta ett tag innan ja kan förlåta han helt.

Hela denna helg har varit asjobbig. Redan lördags fick ja värk under magen och sen haft väldigt mycje mensvärk och tryck neråt. Idag på jobbet har de känts som bebis ska komma ut genom rumpan. Nu när ja duscha kände ja bara lite lätt å då han ja få in 2 fingrar i tappen och känner vad ja tror är huvudet men även som en hinna typ som buktar ut. Betyder de att tappen har utplånats å öppen? Går in i v.35 i morgon.

• Niyoh81

Idag sprang ja upp på ul. Tur man jobbar på sjukhuset :)

Har haft så mycke mensvärk och sd sen lördag. Blev kopplad först som visar regelbunda sd. Seb kika de på tappen. Var 5 cm förra veckan å nu är nästan 3 cm å börjat öppna mig lite innifrån så nu är sjukskriven 50% i två veckor. Lite drygt..älskar verkligen mitt jobb :)

• Niyoh81
    lima76 skrev 2016-05-25 19:42:58 följande:

vad skönt med bra tul!så lyxigt att kunna springa upp och be om ul :) vilken vecka är du i nu? det är säkert all stress som påverkat.. Hoppas du kan vila nu..

Haha aa de är perfa...förlossningen ligger ju där så om de skulle hända nå så är ja där på nolltid :) är i v.35 nu

Jo va därför ja gick upp. Helgen vart både fysisk och psykisk jobbigt för mig. Men nu vila så mycke ja kan...sa att sen är de ingen fara...han behöver fluffa på sig eftersom han bara vägde 1,8 kg i v.34
  • Niyoh81
    RobzMarley skrev 2016-05-25 21:13:21 följande:

Oj, tur du fick komma till. Praktiskt! Men oj då har det verkligen hänt grejer. Skönt du blev sjukskriven. Även om du tycker bra om ditt jobb. Få varva ner lite. :)

Hihi aaa har sina fördelar att jobba på sjukhus. :)

Jo hånt lite men läkaren sa att de lär inte bli nån bebis den närmaste veckan :)

Nää va kul <3 grattis till sonen. Va mysigt. Hoppas ni alla mår bra.
  • Niyoh81

Ni som köpt hallonbladste vars ifrån köpte ni idå? Köpte idag från Life butiken. Läste att de ska vara minst 50% hallonblad. På förpackning stod de även att gravida ska dricka med försiktighet

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!