• Moneal

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Vanilla ice queen skrev 2015-10-25 21:49:28 följande:

Åh! Jag hade en corolla verso förut. Glömde bort att den var 7-sitiag Använde den endast som kombi. Vi provkörde en Audi Q7 i januari men det kändes typ som att köra stridsvagn hahaha

Åh de är så snygga!!

Jag gillar xc90 men de är så stora!

Älskar min Aventis verso :)

kommer ha den tills den kolapsar, har den som en gigantisk kombi nu så får vi ha ett säte uppe bak sedan :)
  • Moneal

Åh i dag har jag så fruktansvärt ont i ländryggen, det molar och sticker nu efter några timmars jobb.

Hoppas foglossning en håller sig långt borta länge, vill inte ha den så tidigt denna gången. :-/

länder ni av något ännu?

• Moneal
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-27 15:46:20 följande:

Det löste sig automatiskt Vi har precis börjat gå på en privat fertilitetsklinik (mkt effektivt, blev gravid efter inskrivningssamtalet ). Ringde och avbokade nästa undersökning och då frågade de om jag ville ha ett inskrivningssamtal på deras MVC istället sen fick man ett VUL i vecka 8-9också Jätteskönt att få gå kvar hos dem

Åh vad skönt!! :)

kul med vul så tidigt :)

Jag har en remiss till sjukgymnasten, så om allt ser bra ut på nästa ul så ska jag ringa dem om en tid.

Har man bältet så avslöjas allt så vill vara säker på att graviditeten går som den.ska först :)
  • Moneal
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-27 18:01:36 följande:

Ja det är sant, det syns ju rätt väl...

Ja superlyxigt att få vul sådär. Men har haft ett MA som upptäcktes i vecka 11 så de vill kolla för att lugna.

Jag har fått helt enormt stora bröst. Har en normal B-kupa annars men misstänker att jag har typ D nu. Ont som satan gör de också. Och mitt humör är inte att leka med . Känns ändå bra för min förra grav hade jag knappt några symtom och den slutade i MA så gynläkaren sa att detta lät så bra som det kan låta så här tidigt Hoppas verkligen att denna grav går vägen

Usch beklagar!

ingen borde få vara med om ma eller mf.

Skönt med flera symtom nu som är ett gott tecken :)

Här är det massor av symtom oxå vilket är jobbigt men känns otroligt skönt och lugnande oxå :)

Ja brösten har ökat i storlek och molar hela tiden,får se hur detta ska sluta :)
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-10-27 19:49:18 följande:

Hoppas foglossningen håller sig borta.

Ryggen känner jag av men gör alltid det. Fick gå med kryckor senaste graviditeten så hoppas jag slipper det denna gng.

ja samma här, vart 100% sjukskriven i vecka 11 och gick på kryckor från veck 16 så hoppas på att få slippa det denna gången med :)
  • Moneal
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-27 22:57:12 följande:

Men fy! Att ni har dåligt med vikarier är ju inte ditt problem. Så försök att inte stressa över det! Jag vet inte hur du ordinerats lergiganen men om du tar det regelbundet så bör du komma upp i en jämn nivå och då kanske du upplever att det hjälper mer.

Det finns ett läkemedel som heter primperan som jag tänkte rekommendera men det fick man tydligtvis inte äta vid graviditet längre. Fick det vid min första graviditet men det är ju 11år sedan nu så rönen verkar ha ändrats.

Usch då låter inge vidare!!

det är absolut inte på ditt ansvar vad gäller vikarier!

behöver du vara hemma så får du vara det!

Hoppas det blir bättre <3
  • Moneal
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-29 19:41:06 följande:

Nu har det kommit klumpar så nu är det verkligen kört. Jag hoppas att jag kan komma tillbaka med ett augusti-BF ist

Beklagar!!

men rekomenderar dig att kolla upp det iallafall eller I alla fall talet nytt test om någon vecka.

vilken vecka är/var du i?
  • Moneal

Åh nu börjar jag få en liten klump I magen till och från.

ska på åter koll på för ul på onsdag, har då väntat i 3 veckor på att få veta om gullgrisen lever eller ej.

håll några extra tummar för mig på onsdag vid 9.30.:)

• Moneal
    Greifing skrev 2015-11-02 11:36:36 följande:

hur mår ni andra nu när vi kommer upp i veckor?

Jag är i v 11 (10+3) och hört grodan jr med angelsound idag.. Underbara 160 slag som slår därinne. Hör hur den rör på sig men känner ingenting. Kanske ska de bli dags att fatta att man är gravid?

Mina syntom försvann för nån vecka sedan. Har endast grymt ont i brösten och ligamenten. Annars mår jag toppen! Ska på ett ultraljud imorgon pga att jag var så orolig förra veckan så jag fick en tid imorgon.

Ta hand om er

är ju troligen bara I vecka 9 eller 10.och mår illa, är lite trött och så men inget som är mer än de tidigare graviditeterna.

Hungrig som bara den är man och en del huvudvärk.

tror det är dax för järn snart här.

åh vill oxå kunna lyssna, har en app man kan använda men då måste man ha headset utan mic och det har ju inte jag :(

Lycka till på ditt ul I dag!

Allt kommer säkert se bra ut ska du se :)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-11-03 18:48:57 följande:

Skit grejer! Nu blev bilden sne! :-/ Aja. Ni ser kanske att de är en bebis?!

Åh så fint!!

var allt som de skulle? vilken vecka? vul eller ul? (Många frågor jag vet :))
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!