• Moneal

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Tack för alla tankar tjejer!

Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!

Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag ??

• Moneal
    Greifing skrev 2015-11-04 14:21:40 följande:

Vad skönt! När har du bf?

än så länge är bf 7 Juni :)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-11-13 11:47:29 följande:

V 13 idag.. Mini lever och mår bra. jag blöder som vanligt på morgonen när jag stiger upp men sen knappt nått alls. Blir positivare för varje dag som går och mini lever.

Ja, hur mår ni andra?

vi mår bra, har kommit in i de så kallade spökveckorna, känner inga symtom alls utom lite trötthet och lite ömma bröst.

längtar till 26:e då det är dax för ul :)
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-11-13 19:46:35 följande:

När är det spök veckorna börjar?

är osäker men tror det är runt vecka 11
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-11-13 20:22:37 följande:

Tack för svar! Du har inte angelsound så du kan lyssna på bebis ?

Nä jag har ju inte det :-/

Men är inte orolig,litar fullt ut på min kropp :)
  • Moneal

Ska på inskrivning på tisdag, då får jag antagligen alla tider för rul mm :)

ska bli kul och spännande :)

1 dec kommer familjen upp 50 mil söder ifrån, då ska vi avslöja allt tänkte vi, har då även varit på ett ul till (26/11) och borde vara i vecka 12 eller 13 så då känns allt 100% säkert om det ser bra ut på det besöket :)

• Moneal
    RobzMarley skrev 2015-11-15 19:17:57 följande:

Vad roligt med familjen på besök. Var bor de?

De hor I södra Halland, där jag även är född och uppvuxen.

Flyttade upp till nyköping för 9 år sedan.
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-11-19 11:52:08 följande:

Inskrivning idag. Allt som togs så bra ut. 145 i blodvärde Hade 150 med dottern på inskrivningen. Har inte behövt äta järn med de 3 senaste och hoppas slippa denna gång också.

Tid för RUL den 5/1. Sent RUL blir det, vecka 20 (19+4) Det fanns dåligt med tider.

Nu väntar ultraljud på måndag. Imorgon går vi in i v 14. Mina bröst gör fruktansvärt ont. (Ömmar rejält) mensvärk och ligamamenten är värre än värst.

Hur mår ni?

vad skönt att slippa järn, jag fick stränga order om att äta extra järn i form av niferex, bara niferex då mina depåer ligger på 14 och man inte får vara under 20 hälst.

fick tis för rul 30/12 men lär få det senare då jag får en mer trovärdig datering om en vecka :)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-11-19 17:13:23 följande:

Precis. Hon tog blodprover på järndepoerna nu. Risken finns att jag ändå får hem ett brev att jag ska äta järntabletter beorende på vad det visar.

Vad ska du göra om en vecka?

De ska börja med KUB här under 2016, så jag ska agera försökskanin för läkarna som ska genomföra kub.

Så får se bebis en gratis gång :)

lite mer grundligt då oxå :)
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!