FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
tror du pratar om BB Sophia, dom har en barnmorska hos en hela tiden och det är en hemma känsla. Tyvärr så ska dom lägga ned BB Sophia pga. pengar. Har läst massa om den saken då Stockholm kommer att ha en OTROLIGT stort problem nu från maj månad med att ta emot gravida som ska förlösas.
Har kommit hem från en härlig resa i Gibraltar, kroppen har faktiskt varit helt fantastisk, om lördagen så tog vi en linbana upp till toppen av ett fjäll, och så gick vi....gick i 6 timmar den dagen, med stopp och sånt. Använde bälte. Detta trodde jag aldrig att jag skulle kunna göra för 2 veckor sen, men ÅH så skönt det var, att gå. Klart att jag var trött när jag kom hem till hotellet, men den känslan att kunne göra det jag gjorde var fantastisk. Både jag och min man var chockade över att jag kunde genomföra dagen så bra. Har varit otroligt trött nu i två dagar, vill bara sova. Ont i korsryggen och ofta toa nödig, känns som om något ligger och gör urinröret extra trångt då det tar en EVIGHET att kissa färdig dom få dropparna.
Imorgon ka jag till BM, ska se hur det ser ut då.
Fint att jag inte är den enda som klagar här! haha...
Många som börjar gå mot slutet av graviditeten, måste ju kännas otroligt skönt.