En tråd för oss ruvare
Hej!!
Jag fick 2st 2dagars igår fredag, nu väntar 2 veckor av olidlig väntan..
Hur mår du i allt det här?
Hej!!
Jag fick 2st 2dagars igår fredag, nu väntar 2 veckor av olidlig väntan..
Hur mår du i allt det här?
Jodå det går. En del bråk på hemmafronten som gör att jag tänker mindre på själva ruvningen. Rd 2 än så länge bara. Men nu är det helg och då brukar tiden gå fortare tycker jag. Har bestämt mig för att åka och hälsa på min syster över helgen (när jag jobbat klart för dagen) så jag får nåt annat att tänka på.
2st ? How come MadArp? Själv fick jag tillbaka 1.
Molvärk brukar väl vara ett bra tecken Smulan? Vad fick du tillbaka? 2,3 eller 5dagars?
Ruvardag 9, tiden hitintills har varit desamma som tidigare och som ett brev på posten avtog de ömmande brösten igår precis som det gjort tidigare.
Känns dystert idag då allt ter sig som de tidigare gångerna....
Hur mår ni i magen under ruvartiden??
Hej alla, så kul att det fungerar för många av er! Men är själv rädd hela j***a tiden att detta inte ska funka...försöker tolka varje lite tecken, så fort jag får en bra känsla utbyts den till en dum tanke, som den pessimist jag är....att det bara är vaggisarna som ger symptom.
Ruvdag 7 (2 dagars)
Ömma bröstvårtor
Molande värk, men inte så mycket som övriga dagar upplever jag
Ont i ryggslut ( kan vara dålig sovställning/dålig arbeställning
Det som jag inte blir klok på är om vaggisarna har orsakat tillväxten av vårtgårdarna, de har tagit över en stor del av bröstet känns det som, nån som känner igen sig?
Får se hur länge jag orkar vänta till test,
Lycka till alla kämpande
Vårt 4:e försök gick inte vägen, blödning sedan torsdags och negativt gravtest.
Inställer mig oxå igen i denna tråd, fick tillbaka 2st 2 dagars idag!!
Välkomna MadArp och LillhenNr2! Nu ruvar vi!
Lycka till alla ruvare!
[quote=76350350][quote-nick]fruseverin skrev 2016-02-18 09:05:24 följande:[/quote-nick]Gravid???
Rd 12 med 2-dagars, ostimulerad FET
Har testat 2 dagar i rad. Svaga svaga streck på clearblue plus
Provade ett annat test som man ska ta samma dag som mensen är beräknad (i morgon) och ett till clearblue
Clearblue- same same kanske liiite tydligare
Apoteket Hjärtat- ett tunt streck
Läst om att vid ivf stiger hCG långsammare. Stämmer det?
Svagt streck 3 dagar i rad... Pust![/
Grattis till plus!!
Vet inte om hcg stiger långsammare men 2 streck = plus:)
Hur går det för er andra som ruvar??
Jag är mest orolig, sover dåligt och drömmer att min mens kommer... Så jobbigt!!!
[quote=76350537][quote- nick]MadArp skrev 2016-02-18 09:59:53 följande:[/quote-nick]Hur går det för er andra som ruvar??
Jag är mest orolig, sover dåligt och drömmer att min mens kommer... Så jobbigt!!![/quote]
Jag är på RD8 idag. Händer inte så mycket, går mest och väntar o letar symptom jag inte hittar
Ruvardag 9, molande mensvärk med hugg i livmodern.. Inga större förhoppningar att detta ska lyckas, tyvärr!!!!