Blomster84 skrev 2015-09-12 16:47:37 följande:
Aha! Nu förstår jag. Du räknar på samma sätt. Dagen efter plock är embryot 1 dag. Så ditt var 3 dagar när du fick tillbaka det :)
Jag hoppas du slipper bli lika rutinerad som mig haha
Nej positivt inställd är jag absolut inte. Förbereder mig på det värsta men hoppas innerst inne att det ska funka, men vågar inte inte hoppas ändå. Om du förstår vad du menar.
Ah okej! Tack för din hjälp! Har liksom inte helt vetat vad jag ska googla på innan ;) (antar att det inte bara är jag som googlar halvt ihjäl mig på det här....)
Om det är ett tredagars är det kanske lite väl optimistiskt att börja testa redan imorn på dag 6 men men.... Har sett till att ha ett litet testlager hemma..
Tyvärr förstår jag preciiiis vad du menar... Ena stunden tänker jag på barnnamn och hur vi ska inreda barnets rum, andra stunden är jag helt säker på att embryot dött för längesedan..
Idag känner jag typ inga signaler från kroppen, förutom möjligtvis lite ömmande bröst, men det tror jag är pga lutinus och alla andra hormoner.. Annars är jag sviiintrött och har varit i någon dag.. men det beror nog mer på psykisk påfrestning än ett eventuellt embryo som satt sig..