Inlägg från: toksnippan |Visa alla inlägg
  • toksnippan

En tråd för oss ruvare

Grattis här med missmissis!!

Själv på RD 3 nu. Färskförsök för syskon. Har en son på snart 5 år. Vi har två misslyckade syskon FET sedan tidigare (ett försök lyckades men slutade i MA).

Fick en hel del till frysen denna gång så det känns skönt.

Fick åter en fin 8 cellig. Så nu är det bara väntan. Hatar att vänta

• toksnippan

Missmissis ibland har man bara känslan

Blomster84 oj... det var i slutet av september, kliniken vill att man testar på RD 17 el 18 har jag för mig. Men innan dess kommer mensen om det nu skiter sig. Så brukar testa vid BIM. Ca en vecka dit.

• toksnippan

RD 6 här så tycker det är för tidigt att testa. Känner inget speciellt heller. Mest avvaktande just nu för min del

Testar närmate BIM istället

• toksnippan

Jag plussade med sonen på RD 9. Inte testat tidigare. Han var en 2 dagars vid ET.

Vi går på RPC Akademiska i Uppsala

• toksnippan

Tredje syskonförsöket misslyckades. Vi får hoppas FET och de fryslortar vi fick till frysen istället.

Lycka till ni andra. Lämnar tråden nu. Tack för mig!

• toksnippan

Vi har gjort 5 FET hittills (första barnet blev till genom ett FET). Väntar på omslag på ÄLtest så ska vi ner för det 3 FET (syskonförsöken räknat sett). 

• toksnippan

Håller tummarna K

Kvinna84a skrev 2015-11-12 15:57:23 följande:

Nu är jag oxå en ruvare :) Två små ägg fick vi tillbaka idag. Hoppas något fäster denna gång. Lycka till alla och grattis till er som redan vet att ni är gravida!

Håller tummarna!
  • toksnippan
    Kajo skrev 2015-11-13 18:08:11 följande:

Nu är jag ruvare igen för 6e gången. Fick tillbaka en 6dagrs odlad blastocyt igår!

Håller tummarna!
  • toksnippan
    Första ivf skrev 2015-11-11 19:56:23 följande:

Nej det var bara ett tvådgars odlat ägg på 4 celler. Testade idag lite för tidigt, men det var redan positivt. Fantastiskt! Vårt första barn kämpade vi för länge, så detta är ju helt obeskrivligt ?

Grattis!
Svar på tråden En tråd för oss ruvare