En tråd för oss ruvare
Hej tjejer!
Jag var till Falun i förrgår och fick tillbaks ett 5-dagars embryo. Osäker på hur man räknar RD, men antar jag är på RD 7 idag då?
Hej tjejer!
Jag var till Falun i förrgår och fick tillbaks ett 5-dagars embryo. Osäker på hur man räknar RD, men antar jag är på RD 7 idag då?
Ser ni hur svagt det är? Men någonting är det.. Ungefär såhär har alla mina test sett ut.Har använt billiga teststickor innan jag använde detta med samma resultat...
Är det lika svagt i morgon får jag lov att köpa ett digitalt att använda i helgen tror jag.
Så frustrerande! Ruvardag 10 efter ett tredagars embryo.
Tack för välkomsthälsningarna! :)
Vilka kliniker går ni på? Själv går jag i Falun.
Tack för välkomsthälsningarna! :)
Vilka kliniker går ni på? Själv går jag i Falun.
Hej! Får jag oxå hoppa in här? Har ändå smygläst tråden i flera dagar.
Fick tillbaka en blastocyst i tisdags. Så RD 2 idag.
Nervös som f-n. Försöker att inte leta tecken, men gör det såklart ändå. Varenda litet pirr, stick eller drag i bröst och LM analyseras.
Tycker ni är modiga som vågar tjuvtesta! Just det där att få ett svagt streck som du ettplusettlikamednoll. Jag hade kreverat eller nåt. Har aldrig tjuvtestat. Delvis av respekt för min man, han har inte velat det. Jag har velat men som sagt till syvende och sist inte vågat.
Dags för lunch! Har varit så nervös de senaste veckorna att jag tappat aptiten. Men nu är det ok igen! Tack och lov!
Alla ni som plussat här i tråden, vilken rd plussade ni på och hur gamla var embryona vid ET?
Kunde inte hålla mig, så jag åkte och köpte två digitala Clear Blue, testade nu på kvällen bara en timme efter att jag kissat. Ruvardag 10 med tredagars embryo.
Resultat : Gravid 1-2 veckor !
Kan inte tro våra ögon.. Hoppas verkligen den stannar kvar där inne nu!
Jag vaknade halv sex i morse med känslan av att jag inte är/kommer bli gravid. Med ettan var jag helt lugn när vi gjorde grav. test för jag visste att det skulle bli plus.
Skummade igenom mina anteckningar från tidigare försök. Hittade att jag hade TD före BIM. Ska kolla en gång till, men jag blir ju bra sugen på att testa på måndag.
Jag känner likadant, känns som det inte tog sig den här gången.
Har testat positivt alla tidigare (4 ivf) men den här gången känner jag inte några symptom förutom möjligtvis att jag är kissnödig på natten. Men det kan nog lika gärna bero på progesteronvaggisarna.
Tidigare har jag känt stickningar och pirrningar i magen från dagen efter ET samt mycket tidigt illamående och ömma bröst.
Har du barn sedan tidigare?
Jag håller tummarna för dig då det är ditt sista försök!
Själv tänker vi göra ett sista försök om detta inte fungerar. Vill så gärna att vårt barn ska ha ett syskon.
Tredje syskonförsöket misslyckades. Vi får hoppas FET och de fryslortar vi fick till frysen istället.
Lycka till ni andra. Lämnar tråden nu. Tack för mig!