• Kajo

En tråd för oss ruvare

Hej alla i tråden! Jag fick tillbaka en blastocyt (6dagarsodlad) förföra mån är alltså på ruvardag 14. Jag testade mig igår och det va negativt. Har testdag på onsdag (dag17) vilket jag tycker är sent. Det är mitt 4 FET stimulerad cykel. Tror ni det är kört? Det känns som att det borde vara positivt dag14 när det är en blastocyt. Lycka till alla andra!

• Kajo

Nä, jag tror det inte gått denna gången heller. Det känns väldigt jobbigt med tanke på att detta är mitt 5e ruvarförsök varav 4 embryon har varit blastocyter. Men det va dom någon läkare sa "är det inte funnet något fel och äggen är fina blir de flesta gravida förr eller senare". Så kämpa på till alla som inte plussar denna gången.

No Ka Oi skrev 2015-09-20 22:28:27 följande:

I fredags när jag hade tråkigt på jobbet satt jag och läste i mina gamla anteckningar och i trådar om ruvade här på FL. Lyckades inte få nåt vettig "medeltal" på när ruvade testat + och när det brukar vara testdag. Det var väldigt spretigt. Inkl mina egna tidigare försök.

Själv har jag testdag på RD 13. Vilket blir 5 dagar efter BIM. Dock ostimulerad.

• Kajo

Tack! <3

Och grattis till det tidiga pluset! Härligt!!

Pruttkudde skrev 2015-09-21 08:11:46 följande:

Håller tummarna för dig! 

• Kajo

Hur har det gått för dig?

Blomster84 skrev 2015-09-11 16:41:37 följande:

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Kajo

Nu är jag ruvare igen för 6e gången. Fick tillbaka en 6dagrs odlad blastocyt igår!

• Kajo
    Första ivf skrev 2015-11-11 19:56:23 följande:

Nej det var bara ett tvådgars odlat ägg på 4 celler. Testade idag lite för tidigt, men det var redan positivt. Fantastiskt! Vårt första barn kämpade vi för länge, så detta är ju helt obeskrivligt ?

Grattis! Underbart! Hur länge kämpade ni med ert första?
Svar på tråden En tråd för oss ruvare