En tråd för oss ruvare
Hej här hoppar jag in, blev ruvare till en fin fin blastocyst i fredags.
Tycker denna väntan är jobbig! Känns som en evighet sedan vi var på kliniken och gjorde et men är ändå bara på rd 4..
Hej här hoppar jag in, blev ruvare till en fin fin blastocyst i fredags.
Tycker denna väntan är jobbig! Känns som en evighet sedan vi var på kliniken och gjorde et men är ändå bara på rd 4..
skatten12: Vi gör med ett syskonförsök, blev ett stimulerat FET denna gången.
Hej!
Jag var på Vul igår och allt såg bra ut, är i 8+1. Hoppas det går hela vägen den här gången!
dn998: jag gör ett stimulerat fet och började med hormontabletter fråb mensens 1:a dag, vet faktiskt inte om man kan börja på dag 2 eller 3 också?
Har inte din klinik ett helgnummer/journummer som du kan kontakta dem?
Mirabell: Vilken klinik i Malmö har ni? Vi går på Nordic Ivf Center.
JAG ÄR GRAVID !!!!!!!!!! Så starkt plus med cb !!!!
bara vanligt grav test den här gången. Sist var det blodprov på RMC men nu ska man gå o köpa sig ett test o sen ringa dem.
Målamitthjärta
Vart går du?
Lite synd de inte gör blodprov längre, fick ju ett ma sist som inte upptäcktes vid v 8 på vul på kliniken så är lite orolig att behöva gå igenom det igen...
Men som sagt hoppas på att det ska gå hela vägen denna gången!
Testdag imorgon, sjukt nervös men vill samtidigt veta redan nu :)
Undrar om jag kommer kunna sova inatt?
Det blev ett plus för mig idag, förvånad och inte riktigt förstått det riktigt än. Denna gången ska jag och sambon behålla det för oss själva, blev ju ett MA förra gången så hoppas att slippa det denna gången!
Mirabell: Beklagar ! Skickar styrkekramar.
Någon som gjort FET? Vi misslyckades med vårt första ivf och funderar nu på en fet..!
vi gjorde ett stimulerat, de satte t.o.m tillbaka blastocysten lite tidigare än jag trodde (de kan göra det när vid en stimulerad cykel) Du gör ett vul på ca dag 10 för att se om progynon har gjort så slemhinnan är fin och sen får du dag att börja med lutinus. Sen fick vi tid för återföring 1 vecka senare. Progynon börjar du med på mensens första dag, som lurar kroppen till styrd äl.
Cameleon: Grattis :)
Målamitthjärta : hur går det ??
Tänkt på dej ! Hänger du i nån annan tråd ?