• mammelie

En tråd för oss ruvare

Hej! Jag hoppar in här om det är okey?

Är på rvd 13 idag efter att ha fått tillbaka ett 2 dagars embryo. Gjorde långa protokollet denna gång. Detta är vårt andra ET, vi har även gjort ett FET. Vi har varit gravida 3 gånger varav två gånger ofostrig graviditet och ett MF (sen fick vi hjälpmed IVF).

Jag är så sjukt nervös... och rädd. Springer på toa hela tiden. Känns som om mensen kommer men det är bara flytningar... vid tidigare ET/FET kom mensen på rvd 13 resp. 14.. usch!

• mammelie

Hjälp!!!

Är på rvd 14. Det fullkomligt rinner ur mig. Men det ser ut som rester av crinone... kanske kanske att det kan vara ytterst lite rosa (blod?!?) också. Är det kört? Har aldrig ruvat så här länge förut, utan har som längst klarat mig till natt mot rvd 14. Har inte migrän (vilket jag alltid får när mensen ska komma..) Är det kanske dax att ta ett test..? Eller ska jag vänta till td som är på söndag?

• mammelie

Skatten12, oj vad tidigt. Är det blasto?

Kanske lika bra jag tar ett test så slipper jag denna ångest..

• mammelie

Spännande! Är det första ivf:en?

Jag fick tillbaka ett 2-dagars. Det var väldigt långt fram i utvecklingen, man kunde se att 2 av 4 celler var på väg att dela sig. Så har mina tidigare embryon inte sett ut. Får ge mig iväg o köpa ett test idag.

Den där stickan man för in i slidan (progesteronet) var brun/röd när jag tog ut den. Men det ser faktiskt mest ut som rester av crinone... åh denna vidriga tid! Hatar att ruva!

Svar på tråden En tråd för oss ruvare