En tråd för oss ruvare
Fick tillbaka en blastocyst igår, stimulerat FET och syskonförsök.
Tiden går långsamt, försöker att inte tänka på det ändå kommer jag på mig själv att googla efter statistik och andra dumma grejer
Fick tillbaka en blastocyst igår, stimulerat FET och syskonförsök.
Tiden går långsamt, försöker att inte tänka på det ändå kommer jag på mig själv att googla efter statistik och andra dumma grejer
Tack, ruvarstatus är inte så illa egentligen, ja det är nervöst men vi har ju kommit hit och det är ju fantastiskt bara det.
Jag äter en massa mediciner, har gjort stimulerat FET. Men det är dock långt mycket enklare än att göra färskförsök.
menas med vad? stimulerat? Motsatsen till i naturlig cykel! Man börjar äta tabletter när man får mens som nedreglerar och vilar äggstockar och sen får man progesteron också efter VUL. Mina cykler är oregelbundna och inget att lita på.
Vi har bara gjort en IVF (ET) innan som resulterade i vår lilla och nu gör vi FET med ett var de frysta blastisar som vi fick från den rundan.
Ni då?
RD 4 och känner ingenting... borde man göra det?
Ja jag vet vilken tramsig fråga det är!
Sist jag ruvade hade jag gjort färskförsök och minns det som att jag hade jätteömma bröst o ont i magen mm. Magontet var väl visserligen mest efter äggplocket... svårt att jämföra men jag kan inte låta bli!
Gör stimulerat FET och började dag 1. Jag går i Malmö och här börjar man med tabletter samma dag och sen ringer man till dem och säger till att man börjat typ.
Vet inte om man måste börja dag 1 dock.
Förstår dock precis vad du menar med att man vill köra när man väl får mens!
Mirabell: Vilken klinik i Malmö har ni? Vi går på Nordic Ivf Center.
Grattis! Vad härligt!
Hoppas att det smittar av sig på oss andra också!
Hej, ansluter mig till er tråd! Precis gjort mitt första ET och satte in "två stycken embryo" så jag är alltså på ruvardag 1 idag.
Någon annan som efter insättning haft stark molvärk/mensvärk i livmodern???
Håller på att bli knäpp. Är det äggen som spökar på eller är det inflammation? Kanske av alla ingrepp, ÄP och ET som gör att det ibland kommer vågor av värk. Typ som växtvärk.
Kan för er som kanske kan relatera eller har samma, lider av Endometrios.Någon klok människa som har råd? Är lite oroad och har mejlat kliniken nu idag för att de ska ringa upp...
Nej vi fick inget test, det ska man gå och köpa själv.
Nu betalar vi för vårt försök men jag känner som du, det är inget att lägga energi på! Var mest förvånad eftersom jag tyckte det var bra med blodprovet, då fick man en siffra på hur högt hcg var och kunde också utesluta att det skulle bli ett missfall snart (för lågt hcg).
Men å andra sidan så vet man väl aldrig vad som händer dagen efter så det kanske är meningslöst ändå?
Ja tidigt VUL är ju väldigt bra och skönt att få!
det var negativt för mig idag.
är det någon som har startat en ny FET behandling direkt? Kan det ge sämre resultat?
Tack, och Grattis!
Vi har gjort ett stimulerat FET och håller nu på med nummer 2 (det första misslyckades)
Testdag på lördag men jag tror inte det har funkat, känner ingenting alls.. Suck!
testade positivt i lördags, testade igen idag eftersom plussen var svagt så hoppades jag att det skulle vara starkare idag. Det var negativt. Är förvirrad, vad betyder detta? Tidigt missfall men ingen blödning eftersom jag äter medicinerna??