Inlägg från: ystersyster |Visa alla inlägg
  • ystersyster

En tråd för oss ruvare

Bonifacio skrev 2015-11-03 07:43:47 följande:

Mirabell: Beklagar verkligen. Sänder en stor stor kram

Målamitthjärta: Graaaaaaaattiiiiiiiiis!!!!

Alltså, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

HjärtaPlusDrömmer Har testat med två olika gravtest nu på morgonen och båda visar att jag är GRAVID!!!!!!!!!!!! Tror jag drömmer. TÄNK om det är sant!!!!! Kan det verkligen vara vår tur nu efter alla dessa egna försök, IVF-försök och nu äggdonation. Nästan precis fyra år sedan vi gjorde vår första IVF. Mannen i mitt liv har suttit här och varit saliga och förhoppningsfulla nu en bra stund på morgonen.
    Nu nojjar jag mig såklart kring att kliniken sa att det var genom blodprov jag skulle testa idag...så vet ju egentligen inte om gravtesterna är tillförlitliga...Kanske påverkar alla mediciner. Tror ni det kan vara så? Behöver veta, så skriv vad ni tror, snälla! Och då visar det kanske plus fast det inte är sant??????? Åååååååå, LÅT det få vara på riktigt det här!! 

Kram

Stort grattis!! Har inte skrivit så mycket själv i tråden men läser era inlägg. Så glad för er som lyckas!!
    Själv ruvar jag på 2 tre-dagars sen en vecka tillbaks, TD på måndag 9/11 :)
  • ystersyster

Hoppar gärna in, jag fick tillbaks två 2dagars i fredags! TD är 5/2 men kommer troligen testa 6/2 för att slippa ev minus innan man går till jobbet..

• ystersyster

Att meddela sin klinik ska man ju göra, men blir det ett plus är det ingen direkt brådska..Egentligen inte om det blir minus heller.. Men det blir det inte! :) vill gärna att båda fäster!!

• ystersyster
    lilsis skrev 2016-01-26 18:25:18 följande:

Jisses vilken besserwisser jag är

Det är lugnt, jag vill inte börja direkt om det misslyckas, därför ingen panik för min del :) har kommit fram till att min kropp mår bäst av att hoppa över en extra månad :)
  • ystersyster
    Iskristall skrev 2016-02-22 06:26:22 följande:

Äntligen, nu är det min tur att skriva! Plus på stickan! Nu är det bara o hoppas att den stannar!

Grattis!! Är inte inne så ofta nu men blir så glad när det lyckas för er :)
Svar på tråden En tråd för oss ruvare