Inlägg från: regnbagsbarn |Visa alla inlägg
  • regnbagsbarn

En tråd för oss ruvare

Hoppar också in här :) Blev ruvare i måndags till en femdagars blastocyst. Tycker tiden går långsamt och det är plågsamt att vänta! Räknar ni återföringsdagen som RD 1 eller först dagen efter?

• regnbagsbarn
    Mirabell skrev 2015-11-30 18:05:52 följande:

testade positivt i lördags, testade igen idag eftersom plussen var svagt så hoppades jag att det skulle vara starkare idag. Det var negativt. Är förvirrad, vad betyder detta? Tidigt missfall men ingen blödning eftersom jag äter medicinerna??

Konstigt! Kemisk graviditet? Testa om några dagar igen!
  • regnbagsbarn
    Humla85a skrev 2015-12-01 12:43:17 följande:

Känner ingenting. Tror inte att det blir nått tyvärr. Har BIM på fredag :/

Det behöver inte kännas någonting. Kroppen är lurig och kör sin verksamhet :) när ska du testa? Lycka till!
  • regnbagsbarn
    Li79 skrev 2015-12-01 17:58:36 följande:

Jag har fått ett svagt plus idag på RD 7 med en blastocyst. Är lite i chock! Hoppas nu det vill stanna...

Jättegrattis!
  • regnbagsbarn
    pajas77 skrev 2015-12-21 08:06:01 följande:

hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)

Vad roligt! Grattis!
  • regnbagsbarn
    stajlish skrev 2016-01-30 17:17:06 följande:

Va tror ni? Tjuvtest en vecka före TD... RD7 idag...med blastocyst...vågar knappt tro att de är sant... men jag ser ändå ett svagt streck... :D

Det ser ut som du är gravid! Stort grattis!
Svar på tråden En tråd för oss ruvare