En tråd för oss ruvare
Hoppar också in här :) Blev ruvare i måndags till en femdagars blastocyst. Tycker tiden går långsamt och det är plågsamt att vänta! Räknar ni återföringsdagen som RD 1 eller först dagen efter?
Hoppar också in här :) Blev ruvare i måndags till en femdagars blastocyst. Tycker tiden går långsamt och det är plågsamt att vänta! Räknar ni återföringsdagen som RD 1 eller först dagen efter?
testade positivt i lördags, testade igen idag eftersom plussen var svagt så hoppades jag att det skulle vara starkare idag. Det var negativt. Är förvirrad, vad betyder detta? Tidigt missfall men ingen blödning eftersom jag äter medicinerna??
Känner ingenting. Tror inte att det blir nått tyvärr. Har BIM på fredag :/
Jag har fått ett svagt plus idag på RD 7 med en blastocyst. Är lite i chock! Hoppas nu det vill stanna...
hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)
Stort grattis!
Va tror ni? Tjuvtest en vecka före TD... RD7 idag...med blastocyst...vågar knappt tro att de är sant... men jag ser ändå ett svagt streck... :D