• pajas77

En tråd för oss ruvare

är på ruvardag 2 bara , väntan är olidlig

• pajas77

är det någon mer som har molade värk i nedre delen av magen, känns som mensvärk.är på ruvardag 3 idag, som sagt 16 år sen jag va gravid så man kommer inte ihåg symptomen riktigt.antar att det är livmodern som känns .

• pajas77

ja mår jättebra, förutom molvärken i magen till och från , ruvardag 3 idag , spänningen är olidlig . någon mer som har molvärk i magen som känns som mensvärk och som är på typ samma ruvardag som jag.

• pajas77

är det ingen som kan svara på om de känner som mensvärk och ömma bröst under ruvningen ? pms symptom , är på ruvardag 4 med ett 4 celligt 2 dagars embryo .

• pajas77

ja , jag har haft molande värk sen ruvardag 2 och är på dag 4 nu , brösten är spända och ömmar precis som vid pms innan mens , och molande värk till och från , men behåller  hoppet att vi har lyckats, evighet kvar tills testet . lycka till ni andra :)

• pajas77

ja bara att vänta , måendet värre idag på ruvardag 5, huvudvärk, riktigt illamående,tokspända bröst och nedre delen av magen ,rejält med molvärk. hoppas hoppas hoppas att det tagit sig :) hoppas ni andra mår bra och får positivt på stickan :)

• pajas77

ruvardag 12 idag , mår pest på lutinus , har inte testat än , vill inte att det ska missvisa, har testdag den 21/12 , jobbig väntan som fan .inte lika mycket molvärk längre, och inge öm i brösten. däremot fruktansvärt illamående och huvudvärk och en satans klåda till och från . hur mår ni andra ruvare?

• pajas77

ruvardag 14 idag och jag har inte tjuvtestat än , tänker nog hålla mig till testdagen nu på måndag, ingen tendens till mens än ,men det kan ju vara lutinus som skjuter upp den. men man hoppas och ber ,annars mår jag hyfsat bra idag , ingen huvudvärk tack och lov. hoppas ni andra får ett plus :)

• pajas77
    Aliiice skrev 2015-12-19 12:48:40 följande:

Står det någonstans att lutinusen kan skjuta upp mensen? :)

Min skulle kommit för 5 dagar sen isåfall

jag läste det på ivf klinikens sida. min skulle ha kommit för 7 dagar sen , men jag tror lutinus försenar den , men hoppas självklart att det beror på att det är nåt därinne
Svar på tråden En tråd för oss ruvare