• Supers

En tråd för oss ruvare

Hej, hoppar in här. Är på mitt sista ivf försök och fick tillbaka ett 5 celligt i fredags, tyvärr bidde det inget till frysen så vi hoppas innerligt på att detta är guld ägget. Har oxå TD 6/2. Tar lutinus o har inga speciella symptomer än..lite mens liknande värk till o från, har väldigt ömma bröstet men det hade jag redan innan äggplock. Önskar er alla lycka till :) Ha det gott!

• Supers
    lilsis skrev 2016-01-25 08:30:02 följande:

Den stora testdagen

Ja det verkar som så :)
  • Supers

Jag har beräknad mens idag men den får absolut inte komma! Rd 4 känner lite lätt molvärk. .kan vara lutinuset som spökar. En dag i taget..jag kommer nog testa dan innan för vi ska åka bort på lördan den 6...vänta vänta vänta; )

• Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 11:18:33 följande:

Jag har lite samma läge idag.. Ser man till förra försöket så fick jag mens den här dagen. Hade visserligen ingen insättning då, men lika många dagar från ägglossningssprutan. Är också livrädd för mens idag. Hade lite rosa flytning på Crinonen imorse. Så skrämmer mig till vansinne. Någon som varit med om liknande? Nu eller vid tidigare ruvning?

Rosa flytningar kan va nidblödning, efter stimulerar försök brukar inte mensen komma i tid alls..
  • Supers
    lilsis skrev 2016-01-26 12:45:37 följande:

Jag fick mens på BIM vid färskförsök (trots Lutinus).

Aha nä min mens har alltid kommit efter td el innan, men har väl inte tänkt på att man kanske måste räkna lite annorlunda pga ägglossningssprutan :) 3 försök o har fortfarande inte kolla ;) haha mkt att hålla reda på.
  • Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 12:56:54 följande:

Den KOM såhär många (eller få) dagar efter ägglossningssprutan förra gången, det stå. Hoppas du förstår hur jag menar.

Jag hajjar :) har nog aldrig tänkt på det de föregående försöken men det är ju klart att man bör ju ha det i tanken :) Mkt att hålla reda på ;)
  • Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 16:30:13 följande:

Har du lyckats med något försök eller har alla varit negativa?

Tyvärr har vi misslyckats alla ggr :( nu är sista försöket o endaste ägget..så vi vill ju så gärna...vilket försök är ni på?
  • Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:52:41 följande:

Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!

Nä vad tråkigt???? stora kramar till er.
  • Supers

Skulle ju inte va nga frågetecken där :(

Känns deppigt här idag. .puh...vet ej varför...ba bege sig till jobbet.

Grattis lilsis hoppas allt går vägen :)

• Supers

Testade idag rd 9..inte ens ett svagt streck...deppigt..lär ju inte ploppa upp ett streck de närmaste dagarna heller....ja vad ska man säga :/

• Supers

Ja här är tant röd på plats..så nu var det sista gratis försöket slut..tomt, frustrerad, arg, ledsen och bara allmänt likgiltig.

Önskar er alla lycka till och hoppas att ni slipper genom gå fler behandlingar & att ni får era efterlängtade små liv. Vi får nog kanske acceptera att det aldrig blir så för oss :/ Sköt om er & all lycka.

Svar på tråden En tråd för oss ruvare