• Tina80

En tråd för oss ruvare

Hej alla ruvare!

hoppar in i tråden jag med.
    imorgon går vi in i ruvardag 5 med en 6 dagars blastocyst som var på väg att hatcha vid återföringen 18/ 2 :) 

ett stimulerat FET har vi gjort, syskonförsök.
    har redan planerat vilka dagar jag ska tjuvtesta haha så hoppas på plus iaf på testdagen som är de 2/3

• Tina80
    Elsie12345 skrev 2016-02-22 08:18:15 följande:

Grattis!!

Vilken RD har ni testdag? Med vad? Verkar vara ganska olika på klinikerna..

Jag fick dag nr 14 (2/3)  går i Falun 
    tjuvtestade RD 6 och fick svagt plus och idag på RD 7 är det starkare så jag vågar nog hoppas att det ska gå vägen den här gången :) 
  • Tina80

ja de 10 dagarna var i måndags. svagt positivt tisdag och idag onsdag starkare positivt. hade det varit sprutan borde dagens test varit svagare :) 

• Tina80
    Regnbågsdröm skrev 2016-02-25 17:13:56 följande:
    Okej grattis då! Men du sa att du testade på RD 7, därför jag skrev
    Kanske skulle skrivit att jag fick tillbaka en 6 dagars blastocyst som höll på att hatcha vid återförandet så hade det låtit lite mer förståeligt kanske :) 
    idag ruvardag 10 blev det ett fint tydligt plus :) 
    testoman? absolut haha :) 
    irrbloss_83 skrev 2016-02-25 16:56:37 följande:

Anmäler mig härmed som ruvare! Fick tillbaka en superfin liten blastocyst idag, som var halvvägs ute ur skalet. Får hoppas den är lika driftig i livmodern som i odlingsskålen. 
    Bonus den här gången var Trombyl och Prednisolon (och så Lutinus förstås...). 

Känns lugnare den här ruvningen, på nåt vis. Är inte alls lika stressad. Skönt!

Håller tummarna att det går bra :)
    Jag plussade ordentligt på rd 10 (idag) med 6 dagars som höll på att hatcha :) 
    tar Lutinus och Fragminsprutor.
Svar på tråden En tråd för oss ruvare