En tråd för oss ruvare
Hej Lillaninorr, vi har exakt samma datum, jag är också på ruv dag 5 efter 5d blasto, fast är en fräsch försök.
idag gjorde jag lite undersökning av dessa piller och vaggisar jag tar, och det är så här:
Jag tar vaggisar/litinus 12st per dag, yupp! jag vet , det låter lite väl förmycket, värför jag var tvungen att undersöka informationer. men detta progesterone man kan inte överdosa med, och detta behöves extra mycket om du har fått nedsättning innan ( jag har fått) eftersom du får helt inget egen produktioner , ändå tills moderkakan börjar sätt sitt -- dvs, veckan 12. Jag ska ta detta dos till veckan 14.
jag tar östrogen 400mg/ progynon 4st per dag. Detta hjälper till med föra blod till livmoden, men detta har en hel del biverkningar, så som ont i brösten, kramper, you name it. Och värsta är detta ger problem för blod klumpar sig, därför man behöver Trombyl/baby asprin tillsammas med detta. Jag dessutom tar Klaxene sprutta 400ml per dag för att tunna ut blodet ( och det hjälper till med auto-immun delen). Progynon tar jag tills vecka 12, och Klaxene tills man ser första hjärtaslag.
Oj, nu har det blivit en lång uppsats, och på svenska hoppas det hjälper ..