• hope88

En tråd för oss ruvare

Hoppar in jag här med, kul med en tråd för ruvare :)

Först och främst grattis till er som plusat! Så härligt =) Det ger hopp!

Det här är första gången jag ruvar och är på RD7. Testade blankt igår så nu är ovitrellen ute ur kroppen.

Status just nu är förkylning. Vaknade imorse så är rädd att det ska påverka :/

Annars har jag ömma bröst, molande värk långt nere i magen känns verkligen som att jag har mens fast lite lättare än mensvärk. Illamående om det går för lång tid mellan måltiderna och lite mer hungrig men jag tror ju att det är för tidigt att känna av gravsymtom eller hur? Säkert bara progestronet som spökar.

Hur mår ni?

• hope88
    Iskristall skrev 2015-12-18 09:00:21 följande:

Hej, får man hänga på!? RD9 idag, testade blankt igår så jag vet att ovitrellen gått ur kroppen. Dessvärre har jag mycket svårt att tro att det tagit sig. Ömma bröst är väl det främsta jag känner, antagligen pga vaggisarna. Känner ingen molvärk, det tycker jag känns lite trist då de flesta vekar känna av nån slags molvärk. Vilket får mig att tro att det inte tagit sig då. Men det är bara att vänta och hoppas. Det är den första ruvningen jag gör, fick tillbaka ett 2-dagars embryo.

Jag tror bara vi är olika och känner olika så visst kan det ha tagit sig för dig =) Jag hoppas!! Jag tror ju att molvärken är negativ för mig bara för det verkligen känns som mensen är här men det är ju för tidigt ska inte ha den förrän nästa lördag om det inte tagit sig. Allt det här är så frustrerande för vi har ju egentligen inte en aning :p Håller tummarna för dig vännen klart vi ska plussa :) Hoppet pendlar men jag tror på oss!

Kram
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-18 10:14:45 följande:

Tack gumman! Vi hittar då till samma trådar Jag tror på dig!

Kram

Haha ja verkligen ;) Och jag tror på dig! Kram
  • hope88

Stor kram

Aliiice skrev 2015-12-20 07:16:39 följande:

Det blev negativt idag :( fanns inte ens en antydan till ett ljusrosa streck. Slutar med lutinus idag så mensen borde dyka upp snart

Åh nej =( Stor kram till dig! Åh så tråkigt.. denna resa alltså :/

Har TD27/12 men tjuvtestar tidigast på onsdag på RD12. Tror på minus här också vågar inget annat.. det enda jag känner är molvärk som om mensen är här samt ömma bröst..
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-20 10:57:41 följande:

hoppas jag med ! ruvardag 15 idag, ingen mens än , däremot rejäl molvärk,känns som mensvärk , riktigt illamående ,testdag imorg , nervös som fan , oroande med denna värk , för den känns precis som mensvärk.

Har samma värk jag tror verkligen mensen ska komma. Förstår oron men förhoppningsvis är värken positiv och ett plus imorgon på testdag! Håller tummarna!
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-21 08:06:01 följande:

hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)

Stort stort grattis vad härligt =)
  • hope88

RD10 idag och har bruna flytningar.. är nog mensen som är på väg. Känns kört för denna gång :(

• hope88
    pajas77 skrev 2015-12-21 18:59:27 följande:

nej va tråkigt :( hoppas det inte är det

Hoppas inte jag heller :( får se vart det slutar
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-21 19:57:38 följande:

är det första ivf försöket ni gör

Japp första försöket är det här. Ni då?
Svar på tråden En tråd för oss ruvare