Inlägg från: Mamma Evve |Visa alla inlägg
  • Mamma Evve

En tråd för oss ruvare

Hej tjejer! jag hoppar gärna in i denna tråden. Först vill jag säga vad glad man blir när man läser om era +. Själv e jag på RD 9 på vårat 3 IVF/PGD försök. Hade insättning 13/9 med 2 st ET. Har alltid gjort långa protokollet med Suprecur, GonalF och Lutinus. Jag har en hel del symtom som tex huvudvärk, molvärk,trött, brösten spänner, bubbel i magen. Men det jag reagerat mest på som jag aldrig känt förut, varken vid IVF ,BIM eller när jag väntade min son som var en spontan grav e att jag svettas och fryser om vartannat. Men jag har ingen feber. Nån som känner igen det som ett grav symtom? Idag e egentligen min BIM om det hade varit en vanlig cykel. Fick en jätteliten rosa flytning i förmiddags och tänkte att nu e det kört. Men inget mer än så länge! Hoppas den håller sig borta och att det iaf blir EN liten till nästa sommar! Fast hade varit kul med tvillingar också. Lycka till alla! Kram

• Mamma Evve
    TyckOmMig skrev 2016-09-23 10:47:59 följande:
    Tycker dina symtom snarare låter väldigt lovande ungefär liknande hade jag vid FET den 14/4 med två blasto tyvärr tig sig bara än men är i v 26 nu och har 3 tvillingpar!
    Tack! fast idag har jag börjat blöda lite grann. RD 10 idag. Än så länge inga mängder utan det ser mest lite ut som blod blandat med slem (ursäkta för äcklig info) molvärken har börjat gå ner lite i benen och lite i ländryggen annars ingen fara. Känner fortfarande av mina svettningar/frusen om vartannat. Mest så svettas jag. Har halsbränna, trött, bubblig i magen fortfarande osv. Ringde till Sahlgrenska idag och frågade om det fanns nån liten chans att det ena embryot fäster sig och att det andra då åker ut i en blödning. Hon svarade att rent teoretiskt så borde det kunna bli så, men hon visste inte säkert så hon ville inte ge nåt konkret svar. Vet ju annars att det INTE måste vara kört bara för att man blöder. Även om man blir fruktansvärt orolig. Skrikandes. Det e bara att härda ut till onsdag 28/9 som e min testdag. Överger inte hoppet förrän jag isf får minus på stickan på onsdag
Svar på tråden En tråd för oss ruvare