En tråd för oss ruvare
Grattis missmissi! ???? vad roligt! Själv funderar jag på att testa idag, på ruvdag 7! Orkar inte vänta längre! ????????
Grattis missmissi! ???? vad roligt! Själv funderar jag på att testa idag, på ruvdag 7! Orkar inte vänta längre! ????????
Hur har ni det i ruvningen?? Jag börjar känna mig så jäkla negativ, som om det är kört liksom. Är på dag sju nu.. Min man håller lågan uppe och försöker peppa mig..
Kommer antagligen testa på onsdag eller torsdag igen.. Testade ju minus på ruvdag sex..
Är jag den enda som tjuvtestar såhär??
Alltså, fick en pyttisblödning igår, men tog ett grav.test imorse ändå och det blev ett +!! Hur ska jag tolka detta?! Är det missfall på G eller vad? Blir ju lite orolig, känner att jag inte törs glädjas åt +'et! ????
Nu får jag också vara med i ruvartråden :) Satte in 2-dagars igår, så då torde det vara RUVDAG 1?
Jag känner att mina bröst inte ömmar lika mycket, jag antar att det var från Menopuren och pergnylen som orsakade detta. När börjar man "känna" saker egenltigen? Jag kommer bli tokig för jag försöker tolka varje litet tecken.......
[quote=75758652][quote-nick]Blomster84 skrev 2015-09-15 09:43:22 följande:[/quote-nick]Det är inte helt ovanligt att man kan blöda fastän att man är gravid. Vissa blöder i flera veckor och ändå går det hur bra som helst. Tror absolut inte du behöver oroa dig så länge du inte blöder jättemycket och har riktig mensvärk. Njut av ditt plus! :)[/
Ja, har läst att man kan blöda lite. Men nu är molvärken helt borta som jag har känt av hela tiden! Så man blir junlite nojig.. Man vill ju så gärna att det ska funka! Nu får jag bara vääänta till lördag då TD är och hoppas på att det kommer att gå bra! 4 långa dagar kvar! ????
Hur går det för er tjejer? Själv testade jag imorse igen. Negativt. Men är bara på dag 6 så har inte gett upp hoppet än. :)
Näe, ett minus dag sex behöver ju inte betyda något :)
Jag vet inte hur det går för mig. Testade i natt, (var kissnödig så jag körde) negativt vad jag kunde se då i toans belysning. Såg däremot ett svagt streck sen på morgonen.
Och gjorde ett nytt test när jag vaknade vid halv sju. Såg ett svagt streck då också, men kan ha råkat kolla när det gått runt fem minuter och på mitt test står det att man inte ska avläsa efter fem min.. Så därför vågar jag inte lita på det helt..
Sedan gjorde jag ännu ett test på förmiddagen.. fick ett svaaaagt streck som gick att se i dagsljus om man visste vad man skulle kolla efter..
hmm..
I mina ögon så tycker jag det verkar lovande för er båda missmissis o smulan. Här lyser plusset ännu med sin frånvaro. Ruvardag 7....
Blir ju tokig.. Får starkare och starkare plus för var dag som går, men ändå blöder jag!
Kan det vara så att hcg hormonet finns kvar i kroppen?
Hej tjejer!
Jag var till Falun i förrgår och fick tillbaks ett 5-dagars embryo. Osäker på hur man räknar RD, men antar jag är på RD 7 idag då?
Alla ni som plussat här i tråden, vilken rd plussade ni på och hur gamla var embryona vid ET?
Kunde inte hålla mig, så jag åkte och köpte två digitala Clear Blue, testade nu på kvällen bara en timme efter att jag kissat. Ruvardag 10 med tredagars embryo.
Resultat : Gravid 1-2 veckor !
Kan inte tro våra ögon.. Hoppas verkligen den stannar kvar där inne nu!