• lilsis

En tråd för oss ruvare

Rd13, negativt.

Får väl se om det blir fet i år.

• lilsis

Problemet med ingen ägglossning är även ingen direkt cykel.

Får se vas kliniken säger på måndag.

• lilsis

Första VUL inför stimulerad fet idag.

Ätit östrogen sedan 4/1 och herregud vad dåligt jag mår jämfört med alla sprutorna innan äp! Illamående, huvudvärk, ont i bröstet som har cystor, typ kramp i livmodern osv.

Sprutorna kände jag inget av alls.

• lilsis
    Iskristall skrev 2016-01-19 17:16:43 följande:

Åh spännade! Återföring i dag! Var det ett ET eller frys?

Frys. Femdagars som "tinade helt intakt" vad de nu menar med det. Ett kvar i frysen.
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-20 15:01:41 följande:

Hej! Är folk aktiva i den här tråden alltså? Härligt! Jag som försökte starta en ny här om dagen, men utan vidare respons Kan ni inte göra en lista över folk som är med?

Själv är jag på RD 5, med TD 31 januari

Det är väl lite trögt efter jul och nyår kan jag tänka, många som har stängt under helgerna.
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-20 19:40:39 följande:

Ja det förstås, men ändå Skönt med en till i alla fall. Men tiden går så långsamt. Hur har du det? Gjort fler försök tidigare eller hur ser din story ut?

Första IVF i oktober, 4 ägg, 3 befruktade. Fick tillbaka ett tredagars som inte fäste och två blasto till frysen. Det är är första frysåterföringen.

Har två utomkveds i bagaget med nuvarande sambo, ena äggledaren bortopererad och den andra kvar men utdömd. Sambon har tre vuxna barn. Jag har även en mkt låg äggreserv och har inte ägglossat sedan nov 14. Har gått ner rätt många kg sedan dess men det ska inte påverka längre. Så jag antar att jag passerat bäst-före-datum lite tidigare än förväntat (blir 35 i år).
  • lilsis

Ikväll har livmodern åsikter, jag hoppas det betyder att blaston fäst.

Svar på tråden En tråd för oss ruvare