-
Tack! =)regnbagsbarn skrev 2016-01-30 23:53:44 följande:Det ser ut som du är gravid! Stort grattis!
-
Idag på morgonen fick jag starkare streck! =) Jag är gravid! Hoppas det håller hela vägen nulilsis skrev 2016-01-31 04:48:40 följande:Plussade på kvällen på RD med min blasto. Nu är det tokpositivt oavsett tid på dygn. Ditt är ju tydligt ;)
-
Tack! Men känns som ett lång väg kvar innan man kan andas ut... men jag håller tummarna =) Kommit en bra bit på väg iallafall! Hur går det för dig? Ska du göra långa eller korta protokollet nu?Iskristall skrev 2016-01-31 09:10:17 följande:Yay! Grattis!
-
Tack! Men känns som ett lång väg kvar innan man kan andas ut... men jag håller tummarna =) Kommit en bra bit på väg iallafall! Hur går det för dig? Ska du göra långa eller korta protokollet nu?Iskristall skrev 2016-01-31 09:10:17 följande:Yay! Grattis!
-
Ok, spännande! Håller tummarna för att det går bättre denna gången!Iskristall skrev 2016-01-31 10:54:15 följande:Ja, man får ta en dag i taget och hålla tummarna!
Vi ska göra korta protokollet igen, fast med andra mediciner. Tog min första pruta i fredags och nu är det väntan på vul på torsdag som gäller. Jag är orolig för att få dåligt reaultat den här gången också. Med nya mediciner vet man ju inte hur det kommer gå. -
Hur många dagar var embryot odlat innan du satte in? =)lovaleia skrev 2016-02-02 20:57:28 följande:
Testdag 7/2 ska det stå :)
-
Då borde du kunna tjuvtesta typ nu =) Inte säkert det visar nåt men.. jag tjuvtestade på RD7 med en 6-dagars blastocyst och fick svagt plus! =)lovaleia skrev 2016-02-03 20:08:11 följande:
Det var färskt och sattes in på dag 3.
-
:( Så tråkigt! Ge inte upp! Er tur kommer!Supers skrev 2016-02-04 13:42:03 följande:
Ja här är tant röd på plats..så nu var det sista gratis försöket slut..tomt, frustrerad, arg, ledsen och bara allmänt likgiltig.
Önskar er alla lycka till och hoppas att ni slipper genom gå fler behandlingar & att ni får era efterlängtade små liv. Vi får nog kanske acceptera att det aldrig blir så för oss :/ Sköt om er & all lycka.
-
Klart! Välkommen! =)Solros skrev 2016-02-04 19:42:05 följande:
Hej! Får man hoppa in in denna tråd?
Vi har precis gjort vårt första ivf försök och hade återföring på dag två som var i lördags. Nu väntar vi med spänning till testdag nästa lördag.
-
Beklagar era negativa test =( Skit också! KRAM
-
Varmt välkommen hit igen! =)Iskristall skrev 2016-02-10 21:47:12 följande:
Då inställer jag mig i ruvar tråden igen. Fick tillbaka vårt 2 dagars embryo idag. I morgon RD1!
-
GRATTIS iskristall!!!!!