En tråd för oss ruvare
Ska man testa idag tro :/ har sparat morgon urin :( :) rd 9
Ska man testa idag tro :/ har sparat morgon urin :( :) rd 9
JAG ÄR GRAVID !!!!!!!!!! Så starkt plus med cb !!!!
Jag glad jag testade ! Ända jag har är ömma bröst och pyttelite molvärk . Men har ju progeateron upptill... :)
Håller tummarna för er !!
Målamitthjärta: tycker du är super stark som
Håller dig!! Min man sa nej testa inte !! Men gjorde det ändå, lände ja behövde det !
Jag tänkte, är jag gravid syns det nu, Embryot är ändå 14 dagar gammal !
Grattis till ruvarstatus ! Jah hade ganska ont 1,5 dag efter :) dock inte äp i samband. Men när jag gjorde det hade jag jätte ont ! Överatimulerad :(
Målamitthjärta
Vart går du?
Olja :)?
Grattis till er :) du kommer såklart bli deras mamma !! En underbar mamma :) grattis till två embryon :)
Jag plussade starkt på dag 9 med blastocyst. Kände bara lite molvärk men de var säkert lutinus .. Vet inte ! Ska testa igen på Td och ringa :) sen blir de ultraljud :) mysigt!! Orange ? Va de orange ? Jag tror inte de är mens på gång :) tänk positivt även fast det är svårt, ren terror att ruva ! Men snart vet ni. Olja ? Testa de ? Vanlig barnolja ?
Kram
Hoppa jag verkligen . Vågar inte tänka på annat :( usch vad hemskt det hade vart !!!
Okej :( håller alla tummar att det inte ät mens på g. Men mens brukar väl ofta börja i lite brunt ? De gamla kommer ut först ? Iaf hos mig! Hoppas på tur !!
RFSU tester är dem mkt sämre än cb ? Får starkt med cb men inte RFSU ( stickor ) ......
Mirabell: beklagar ! Jag gjorde direkt efter ett missfall.
Nej då :) grattis :)))))))
Hur kändes det ? Är livrädd för det !!
Usch din stackare :( är i v 7 så då borde jag känt smärta nu hoppas jag om det vore så:(
Kram
Hehe ja jag menade inte det ;)
Ruvar du på blasto?
Grattis vad roligt :))))
Målamitthjärta : hur går det ??
Tänkt på dej ! Hänger du i nån annan tråd ?