• lilsis

En tråd för oss ruvare

Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 11:02:22 följande:

Men måste ni inte ge besked till kliniken på testdagen? Jag tänker, då blir det ju kanske knepigt om du hoppar över den.. Annars förstår jag dig i beslutet. Vi ska nog testa dagen innan TD pga att vi kommer vara på resande fot hela testdagen.

Det är väl snarast tidigaste dagen de vill ha besked. Sist fick jag inte ens tag på kliniken på TD. De ringde aldrig tillbaka.
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 12:09:59 följande:

Okej. Vi ska ringa på TD och prata in på telefonsvarare. Och sedan får vi svar via brev. Uppenbarligen olika på olika kliniker.

Här bokar man tid för VUL direkt eller om man har otur, planerar nästa insättning.
  • lilsis
    Supers skrev 2016-01-26 12:19:59 följande:

Rosa flytningar kan va nidblödning, efter stimulerar försök brukar inte mensen komma i tid alls..

Jag fick mens på BIM vid färskförsök (trots Lutinus).
  • lilsis
    ystersyster skrev 2016-01-26 17:31:45 följande:

Att meddela sin klinik ska man ju göra, men blir det ett plus är det ingen direkt brådska..Egentligen inte om det blir minus heller.. Men det blir det inte! :) vill gärna att båda fäster!!

Ska man göra återföring i stimulerad cykel är det ju bra ju tidigare man får tag på de, så man inte missar en cykel.
  • lilsis

Ikväll var det två streck på hCG-testet.

Jag hoppas det förblir så.

Jag testar bara på morgonen annars men min kropp är hyfsat tydlig så jag testade ändå.

• lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 21:30:22 följande:

Vad är det för test? Redan tagit gravtest eller vad menar du?

Ja, jag köpte 100 test av misstag förra året (skulle köpa ägglossningstest) så jag testar från RD1.

Färskförsöket från dagen efter ägglossningssprutan.
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:06:44 följande:

Okej. Hoppas du slipper få falska förhoppningar.

Jag _är_ gravid.

Sedan om det stannar kvar eller inte kan ju bara tiden utvisa.

Jag är av typen som gärna tar ut glädjen i förskott, då hinner jag vara glad en stund isf
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:52:41 följande:

Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!

Nej vad tråkigt!
  • lilsis
    stajlish skrev 2016-01-30 17:17:06 följande:

Va tror ni? Tjuvtest en vecka före TD... RD7 idag...med blastocyst...vågar knappt tro att de är sant... men jag ser ändå ett svagt streck... :D

Plussade på kvällen på RD med min blasto. Nu är det tokpositivt oavsett tid på dygn. Ditt är ju tydligt ;)
Svar på tråden En tråd för oss ruvare