• Anonym (Son)

Fuck mamma har instagram, hon får inte ha!!

Min mamma har skaffat instagram jävla k*rring. Varför hänger hon där? Hon poserar o lägger upp bilder. Såg en bild där hon hade byxor och bara ett linne på sig! Ser män kommentera "snygg" o ja vet inte vad. De tror mamma är nån jävla grej de kan knulla. Mamma är oskuld. Hon vill inte ha män. Han sagt till henne att hon inte ska ha instagram och att hon ska blocka alla män. Hon sa att hon inte ska ha sex med dem. Frågade om hon va oskuld o ja sa att ja hoppad hon är det och då sa hon ja.

Fattar inte VARFÖR HON HAR INSTAGRAM FÖR I HELVETE!!!!?? Och tänk om mina kompisar ser o ba "aaa din mamma är hora hon har instagram".

Pallar inte asså ja svär på allt

• Svar på tråden Fuck mamma har instagram, hon får inte ha!!
  • Aikido
    Nayaa skrev 2015-09-14 18:55:24 följande:
    Vickan I: Vem är liten och hårig?
    Ett penntroll.
  • Anonym (Son)

Ja svär pp Gud ja kmr säga till mina kompisar att ni fuckar o driver. Orka er. Snorungar

• Anonym (Son)
    Anonym (T) skrev 2015-09-14 19:07:42 följande:

Vet du hur barn blir till?

Sex. Men mamma är oskuld. Hon skulle inte göra så mot mig
  • Anonym (Åajajajajbuff, Åajajajajbuff)

Tidigare förstod man åtminstone vad de små ludna skrev. Nuförtiden går inte ens det. Kvalitén på dem har försämrats rejält.

• Iowhannah
    Anonym (Son) skrev 2015-09-14 18:54:35 följande:

Om din sons kompisar tycker det så.. Är du oskuld?

Självklart är jag oskuld! Hur ska man annars bli gravid? Genom sex?!

Lustigt hur begreppet hora så snabbt gick från "prostituerad = säljer sexuella tjänster" till "det enda som spelar roll är vad ditt barns vänner tycker".
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Son) skrev 2015-09-14 19:08:44 följande:

Sex. Men mamma är oskuld. Hon skulle inte göra så mot mig

Hur blev du till då?
  • Iowhannah
    Anonym (Suck) skrev 2015-09-14 19:29:31 följande:

Hur blev du till då?

TS kanske inte alls existerar! :O Hela den här tråden kanske är en kollektiv fantasi!
  • Anonym (Hahahaha!!!)

Nu tänker jag låtsas att jag tar det här på allvar, jag är också en mamma, blev mamma hyfsat ung ( 23 år ) och har en son som är 11 och en dotter som är 9 och vet du vad? Min son är stolt som en tupp när hans kompisar säger att han har en ung, snygg mamma och inte en tant som dom tycker att många av dom andra mammorna är....( nu är jag rätt alldaglig, mer girl next door men ser väl yngre ut än vad jag är, dom flesta brukar gissa på att jag är 25+- nåt år ) och ja just det, jag är också oskuld ;)

Svar på tråden Fuck mamma har instagram, hon får inte ha!!