• Linny83

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Hej på er :) Jag ansluter mig gärna till denna grupp. Jag är på sprutdag 8. Idag blev det bestämt att ägguttag blir nu på fredag. Någon mer här som är i ungefär samma fas?

• Linny83

Ja, jag var på vul idag. Vi ska göra äggplock på fredag :) har du varit på vul än?

• Linny83
    hoppas72 skrev 2015-10-26 19:58:51 följande:
    Hej!

Jag är på sprutdag 6 idag. Var på VUL idag och allt ser bra ut. Skall tillbaka igen på onsdag och hoppas väl på ägguttag i helgen.
    Spännande :) Kan ni göra äggplock på en helgdag på din klinik? Eller blir det på fredagen?
  • Linny83
    oliphant skrev 2015-10-26 19:37:59 följande:
    Jag har tyvärr ingen erfarenhet men håller tummarna för dig.
    Linny83 skrev 2015-10-26 18:05:42 följande:

Hej på er :) Jag ansluter mig gärna till denna grupp. Jag är på sprutdag 8. Idag blev det bestämt att ägguttag blir nu på fredag. Någon mer här som är i ungefär samma fas?

Välkommen hit!

Jag är på sprutdag 4 så är några dagar efter dig. Har du varit på första kontrollen än? Du kanske till och med har fått en preliminär dag för äp?
    Ja, vi var på Vul idag och det blir äggplock på fredag. Har du gjort vul än?
  • Linny83
    hoppas72 skrev 2015-10-28 21:21:37 följande:

Det blev bara 7 sprutdagar för mig. Idag var jag på VUL och då bestämdes det om äggplock redan på fredag. Wow!! Har tagit äggmognadssprutan och laddar upp för fredagen.

Nervös är bara förnamnet. 12 år sedan sist.. och nu är det dags igen.

Då är vi två som ska göra äggplock imorgon :) Lycka till!
  • Linny83
    hoppas72 skrev 2015-10-30 18:06:56 följande:
    Hur gick det för dig idag?
    Jo, det gick bra. Nu är man lite mörbultad och trött. Själva plocket gjorde inte så ont som jag trodde. Även om det såklart kändes.
    Hur gick det för dig?
  • Linny83
    Lotten skrev 2015-12-28 07:52:33 följande:

Missfall. Vaknade nu och blöder mycket mörkt blod. Tog ett test och inte ens ett svagt sträck visade sig!

Skickar en styrkekram.
Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november